Vraag

Hoe dik is een gemiddeld boek?

  • 11 June 2023
  • 7 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Heyy allemaal!

Ik ben met mijn soulmate A een boek aan het schrijven, en dat is heel erg leuk en gezellig. Maar we willen het ook echt uit gaan geven. We zijn nu op bladzijde 194 en ik vroeg me af hoe dik een boek gemiddeld is? Ik ben van plan om meerdere delen te maken met A.

-OnlyMe


Dit topic is gesloten

7 reacties

Hey,

Effe op google gezocht:

 

Hoeveel woorden heeft een boek? Even googelen leert je dat de meeste boeken in de boekhandel zo’n 200 tot 300 pagina’s hebben.

In het gemiddelde boek passen er gemiddeld 250 woorden op een pagina. Je moet dus tussen de 50.000 en de 80.000 woorden schrijven om op 200 tot 300 pagina’s uit te komen, en een boek van 250 pagina’s heeft ongeveer 60.000 woorden.

 

Bron: Dit

Reputatie 7
Badge +7

Ik hoef eigenlijk niet zoveel te zeggen want @OnbekendeAnnoniem heeft denk ik alles wel uitgelegd;) , maar over wat gaat die boek?

Liefs x Banaantje 

Reputatie 7
Badge +12

Mijn boek gaat over twee jongens, zij beheersen 2 van de elementen water en vuur, een van de jongens X is verkeerd opgevoed, waardoor hij nauwelijks geeft om anderen en hij heeft vreselijke dingen meegemaakt. De ander J heeft daarin tegen heftige dingen meegemaakt, maar hij weet waar hij steun kan vinden, en allebei zijn ze mentaal en fysiek ongelooflijk sterk. Ze ontmoeten elkaar, X probeerde J te vermoorden, maar J weet veel meer over de elementen en weet hoe hij ermee om moet gaan,Het vuur kaatst terug, en X verschroeid zichzelf, J red hem, en daar begint hun band…. (X is gay en J is BI)

 

Ze worden op een missie gestuurd, ze moeten voor de meerminnen hun magische ring. (De Duistere Ring) in veiligheid brengen, ze vechten met monsters, doorstaan pijn, maar of ze dit kunnen voltooien……

Dit is de samenvatting.

-OnlyMe

P.S. als je vragen hebt over het boek stel ze gerust, ik vind het heerlijk om erover te vertellen.

Reputatie 7
Badge +7

Klinkt echt great! Ik heb paar vragen: 

- Hebben ze iets met elkaar?(Dus verkering/relatie)

- Wie stuurde ze op de missie? En hoe weet hij/zij dat hun magische elementen hebben?

- Zijn ze opgevoed met *normale* ouders of beheersen zijn ouders ook krachten of hebben ze helemaal geen ouders en lijken ze op Harry Potter? 

- Hoe hebben ze elkaar ontmoet? En wat heeft J X aangedaan(Ik kan even geen goeie woord vinden haha) dat X hem eerst probeerde te vermoorden?

- De Duistere ring klinkt best duister... Zijn die meerminnen wel goeie mensen? 

Liefs x Banaantje 

Reputatie 7
Badge +12

Klinkt echt great! Ik heb paar vragen: 

- Hebben ze iets met elkaar?(Dus verkering/relatie) ja ze krijgen iets met elkaar.

- Wie stuurde ze op de missie? En hoe weet hij/zij dat hun magische elementen hebben? De meerminnen sturen ze op die missie.

- Zijn ze opgevoed met *normale* ouders of beheersen zijn ouders ook krachten of hebben ze helemaal geen ouders en lijken ze op Harry Potter? Dat is nog niet duidelijk.

- Hoe hebben ze elkaar ontmoet? En wat heeft J X aangedaan(Ik kan even geen goeie woord vinden haha) dat X hem eerst probeerde te vermoorden? J heeft niks gedaan, X is opgevoed om mensen te vermoorden, maar wat hij niet wist is dat als J in het water gaat (water is zijn kracht) en X zijn vuur erop afvuurt, dat het terug kaatst en dat X langzaam verbrand.

- De Duistere ring klinkt best duister... Zijn die meerminnen wel goeie mensen?  Die meerminnen zijn goed, maar als de ring in verkeerde handen valt dan wordt hij duister en kan diegene de wereld vernietigen en ook de meerminnen. De ring houd de meerminnen levend, de ring bezit de kracht van moeder aarde.

Liefs x Banaantje 

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Meer vragen zijn erg welkom!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @OnlyMe ,

 

je vraag is beantwoord, hoe dik is een gemiddeld boek. Wanneer je anderen oproept om vragen te stellen over de inhoud van je boek, ga je off-topic en wordt het een soort blog. 

Dat is niet de bedoeling, daarom wordt dit topic nu gesloten.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon