Vraag

Hoe demp ik bellen van een whatsapp groepsapp?

  • 8 April 2022
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hallo allemaal, 

Ik zit dus met een probleem. Ik zit in een whatsapp groepsapp waar vreselijk veel wordt gespamd. Dat is al opgelost. Ik heb de groep gewoon voor altijd gedempt. 

Maar hier komt het probleem; de jongens die in die whatsapp groepsapp zitten bellen ook vreselijk veel. Ik krijg per uur minstens 2 meldingen ofzo, dit is echt irritant. Ik vroeg mij dus af of er een manier was om de groepsapp ook te dempen op het gebied van bellen.


Dus, is er een manier om dit te dempen?

Alvast bedankt!
Sano07

 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi @Sano07 ik snap je helemaal maar als je het echt irritant vind dan ga je gewoon de groep uit of zeg gewoon jongens kunnen jullie stoppen met spammen ik wordt geïrriteerd ervan en misschien stoppen ze wel maar er is een kans dat ze ook niet gaan stoppen dus als ik jou was zou ik gewoon de groep verlaten 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Sano07 ik snap je helemaal maar als je het echt irritant vind dan ga je gewoon de groep uit of zeg gewoon jongens kunnen jullie stoppen met spammen ik wordt geïrriteerd ervan en misschien stoppen ze wel maar er is een kans dat ze ook niet gaan stoppen dus als ik jou was zou ik gewoon de groep verlaten 

Dat is het probleem niet, het zijn mijn vrienden en ik app er zelf ook in, het enige probleem is het bellen

Reputatie 1
Badge

@Sano07 ja oke dat snap ik maar je kan misschien vragen of ze privé willen bellen 

Reageer