Vraag

hoe beginnen met vloggen

  • 5 September 2021
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil heel graag beginnen met vloggen en een kijkje in me leven geven. Ik weet wel dat ik niet nep wil zijn in me vlogs en gewoon me zelf wil blijven dus ik sabbel gewoon op me duim draag gewoon omdat ik het fijn vindt luiers. Ik wil me navel showen omdat ik me er niet voor schaam om een uitstulpende navel te hebben ik wil me cheerleading moves ook showen en mensen mogen best weten van me angsten voor vuurwerk en vrachtwagens. Maar voor de rest weet ik dus niet hoe ik moet beginnen met zo vlog en tot hoelang het moer duren dus als iemand tips heeft graag.


2 reacties

Hey!

Je hoeft niet per se tot het uiterste te gaan wat betreft dingen tonen. Je mag nog best een privé leven hebben. Ik zou gewoon beginnen met bijvoorbeeld eens te filmen als je een dagje ergens naartoe gaat, let wel op dat niet iedereen het zal waarderen om op camera te staan dus ga niet iedereen maar filmen.

Hopelijk kan je hier wat mee!

Lucas

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Oke ik ga eens een dagje filmen als ik naar cheerleader training ga en zo denk dat ik op school wel niet mag filmen met cheerleading denk ik wel niet als ze het erg vinden.

Reageer