Heyy, even een mededeling

  • 8 August 2023
  • 17 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

heyy lieve iedereen,

ik zal even een paar dagen wat minder actief zijn, dat komt niet door de nieuwe forumregels, maar doordat de accu van mijn telefoon kapot is, waardoor ik moet wachten tot er een nieuwe is binnengekomen, en het vervelende is dat ik op vakantie ben, dus dat duurt nog wel even voor ik die accu heb, en weer akkelijker kan reageren, dan op mijn computer, want dan kunnen mensen beter meekijken en dat heb ik liever niet.

liefs,

-OnlyMe


Dit topic is gesloten

17 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @OnlyMe  helder! Niks aan te doen en begrijpelijk hoor. Geniet wel van je vakantie hé 😉 en we zien je weer hier! Succes met de foon ;) 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

ff een forumpauze is soms ook niet slecht 😉

Fijne vakantie.

Hoi @OnlyMe ,

Geen probleem, fijne vakantie!

Maar je hoeft het niet persé te melden hoor, neem gerust een '’forumpauze'’ wanneer je wilt🙂

Reputatie 7
Badge +12

thanks allemaal! jullie ook nog een fijn vakatie.

-OnlyMe

P.S. @tim16 helemaal mee eens, zeker nu, maar daar heeft het dus niks mee te maken.

P.P.S @Jesse_6567 Als je me weg wil hebben mag je het gewoon zeggen hoor!😜😉

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe,

 

oh duidelijk, ik denk dat Sil en Mattias (verzonnen namen) dan er misschien ook wel even een paar daagjes tussenuit gaan...en heb ik nog even tijd voor een nieuw 'hoofdstuk’. Of misschien zijn er wel andere schrijvers…

Geniet van je vakantie en ik ben hier ook nog wel 3 weken denk ik en dan weer naar huis...jammer genoeg

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @OnlyMe, dat is niet erg hoor, dat je eventjes niet / minder actief bent. Ik wens je nog een fijne vakantie!

Ik ben al op vakantie geweest, ik zit lekker alleen thuis, snel even reageren voordat altijd checks zijn.

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reputatie 1
Badge

Helemaal niet erg meid, fijne vak! Suc6 met je foon

Groetjes

Reputatie 7
Badge +7

Hee @OnlyMe!

Ik ga je missen:)! En veel plezier!

(Ik test stiekem eff de nieuwe systeem hahah)

Liefs xxx Banaantje <3

Hi, tot gauw lieverd! Goeie vakantie ook! 

Sjammetje xxxx

I.v.m. vakantie neem vanaf vandaag ook een weekje '’forumpauze'’, maar dit heeft dus niks te maken met de nieuwe forumregels🙂

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben op zomerkamp maar dat is al een tijdje xd maar daarom reageer ik misschien minder dan normaal ☺️ 

Groetjes liefs Tartan X 

En iedereen nog steeds een goeie zomer! 😉🌞

Leuk @Tartan13 , veel plezier nog👍

Reputatie 7
Badge +12

Nou, ik ben weer terug! Met nieuwe accu en al! Fijne vakantie @Tartan13 En @Jesse_6567 ! En de rest natuurlijk ook!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

@Jesse_6567, Fijne vakantie! Ik ga volgende week ook paar daagjes op vakantie:) Veel plezier!

@Tartan13, Nicee! Fijn dat toch iemand op zomerkamp kan! Bij mij is de meeste zomerkamp afgelast door personeeltekort:( Maar heel plezier op zomerkamp! Jullie hebben toch wel avontuurlijke activiteiten daar;) ? 

Ik ga ook minder actief zijn:( Maar wel ivm de nieuwe verandering! Ik vind de checks nogal vervelend en ik vind het super jammer dat het forum zo moet worden. Ik begrijp wel waarom jullie dit doen... :*(

Maar @moderatie no worrys! Ik ga niet alleen minder actief zijn door jullie:) Want ik heb gisteren mijn schoolboeken gekregen voor de brugklas en makkelijk zijn ze zeker niet! Ik snap nu al geen bal van wiskunde, biologie en mijn Engels werkboek is helemaal in de Engels geschreven, dus 🤯. 

Love you all! Ik wens iedereen die dit leest een heel fijne en geweldige vakantie! 

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse_6567  @OnlyMe  @Banaantjeeee  en allemaal, dank jullie! Wij zijn met Scouting op kamp en gelukkig gaat dat idd door :) onze leiding is helemaal vrijwillig dus fijn dat ze kunnen. Lieve @Banaantjeeee  ja het is soms idd niet zo fijn maar zoals je zegt het is wel begrijpelijk. En dat je druk wordt met je brugklas vwo snap ik, ik weet ervan 😉😊 maarrrrr we kunnen jou niet missen hoor! Ik hoop dat je blijft reageren want je bent een topper hier! Net als de anderen want ik wil niemand tekort doen! 

Groetjes liefs en kus! Tartan X 

@OnlyMe ,

Thnx!

@Banaantjeeee ,

Dank, ik wens je ook alvast een fijne vakantie 😉

Jammer dat je minder actief bent, maar ik begrijp het wel.Maar niet helemaal weggaan he...Net als @Tartan13 vind ik je een topper!Net als de rest van de reageerders hier …

Suc6 met de brugklas👍

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

 

dit topic wordt nu gesloten, omdat het onderwerp van het topic inmiddels is opgelost en het anders teveel op een chat/blog gaat lijken.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon