Vraag

heftige barst in me beeldscherm

  • 12 January 2021
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

hoi mensen

zoals de titel zegt er zit een heftige barst om me beeldscherm na een val op de grond 

en er zit een blauwe scherm in is dat erg als die heet wordt van een spel dat hij meer schade veroorzaakt? 

groetjes


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Voor die barst moet je maar naar een telefoonwinkel om het te laten repareren, en ga als ie snel heet wordt geen spelletjes meer spelen tot dat hij gerepareerd… en hitte kan niet perse meer schade veroorzaken als het alleen een barst is, groetjes

-flopflop13 

dus die blauwe scherm kan ik nog spelletjes mee spelen?

Hee,

Waarschijnlijk kan dat wel met het blauw scherm. Maar het lijkt mij alleen niet heel ideaal, niet makkelijk in het gebruik.

Het beste kun je denk ik je scherm laten repareren of in ieder gevaloverleggen met zo'n computerwinkel of wat voor plek dan ook waar je dat laat repareren voor advies.

Een barst in je scherm is vervelend, maar niet zo heel erg. Dat je telefoon heet wordt, is niet normaal. Ik zou dat goed in de gaten houden en tijdig stoppen met je spel of het gebruiken van je telefoon. Je wilt niet dat je telefoon in de fik vliegt ofzo. Phone on fire💥

Groetjes,
Simply Me

Koop gwn dikke Nokia Brick phone jwz  daarop kun je de beste en laatste AAA games spelen zoals snake, Tetris en Pacman, stay littie mijn fellow logangsters. Vriendelijke groeten meester yoda

Reageer