Vraag

hacken

  • 25 May 2020
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hoi allemaal,

ik heb net iets heel doms gedaan. ik heb op een spelletje geprobeerd iemand te hacken. dat hadden ze door en nu kan ik er drie dagen niet meer in. ik schrok me echt dood. dat wilde ik helemaal niet. ik voel me echt schuldig. waarom deed ik dit? ik ben toch helemaal niet zo? ik wist echt niet dat het zo zou aflopen. ik voel me een dief een misdadiger. ik vind het zo dom van mijzelf.  Ik ben in het echte leven hartstikke aardig. ik doe dit echt nooit meer. wat moet ik nu doen? Help!


4 reacties

Heyy

Ik denk niet dat je veel moet doen nu. Je bent goed geschrokken, dat is denk ik het voornaamste dat je zal weerhouden van het nog eens te doen. We steken allemaal wel eens kattenkwaad uit. Bekijk het zo: het was een spelletje, geen bedrijf of politieserver ofzo. Een spelletje is onschuldig. Je zult het zoals je zegt waarschijnlijk niet meer doen, en dan is het belangrijkste. Maak je niet teveel zorgen. Het was tenslotte maar een game.

Groetjs

Kaas123

Ik weet niet hoe oud je bent, ik gok 12/13. Het is normaal om daarvan te schrikken. Maar zolang het in een spelletje is en het niet om geld gaat komt de politie niet voor je deur. En omdat ze je hebben gebanned voor 3 dagen hebben ze je al gestraft. Je hoeft helemaal niet bang te zijn en je schuldig te voelen. Ik heb het zelf ook wel is gedaan met Roblox, alleen dat was ook niet heel erg. Kalm aan, over 3 dagen heb je je account terug en kun je gewoon weer verder spelen.

Hoi , je bent zoals de rest al zei. Al gestraft en geschrokken. En zolang het maar een spelletje is en niet iets anders wat anderen echt kan schaden is het goed. Zoals @Kaas123 al zei we vreten allemaal wel is wat uit.

Ik heb ook wel is gehacked. Maar dat was ook bij een game en niet een website van iemand ofzo die hier geen toestemming voor geeft.

Ik doe wel is met bedrijven en met school het testen van hun beveiliging. Zei hebben mij daar ook toestemming voor gegeven.  Wanneer ik een fout zie dan geef ik het gewoon aan hun door zodat ze dit kunnen verhelpen.  En dus een ander hun geen schade doet aanrichten. 

Maar je bent al gestraft dus maak je maar niet druk. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. 

Groetjes 

 

 

Reputatie 1
Badge

Heyy als je goed kan hacken kan je je opgegeven vooor een progamma van de overheid waar je de staat kan helpen door te hacken je probeert dan hun systeem te hacken en zwakheden te vinden waardoor je eigenlijk met hacken iets goed doet maarja ik weet niet hoe goed je bent hier een link van iemand die dat doet hier veel succes verder nog

Reageer