Vraag

gsm kapot

  • 10 June 2021
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Badge +2

mijn gsm is gevallen en ik heb een inkt gekregen maar ik heb een belangrijke foto er op staat voor school maar ik kan niks doen want het is over mijn volledig scherm maar mijn gsm is plat 


6 reacties

Hey,

 

Je kan je scherm laten repareren voor meestal ronde €100. Je kan ook je telefoon aansluiten op een computer/laptop en dan de foto's eraf halen.

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Heyy

 

Vervelend dat je GSM kapot is gegaan! Zoals Robin Hood ook al zegt kan je je scherm wel laten maak, maar dat kost wel wat geld.

 

Kan het zo zijn dat je een Sim/MicroSD-kaart in je GSM hebt zitten? Als je de Sim/MicroSD-kaart uit je gsm haalt en in een computer stopt staan als het goed is de meeste foto’s er nog op en heb je de belangrijke foto hopelijk nog!


Groetjes van mij!

Badge +2

staat niks op mijn sim 

en hij is plat en kan de code niet in tikken want ik zie enkel zward 

 

staat niks op mijn sim 

en hij is plat en kan de code niet in tikken want ik zie enkel zward 

 

Vervelend dat er niks op je simkaart staat.. Ik weet niet of er dan nog meer mogelijk is om de foto te redden eigenlijk..

Dan zal je denk ik moeten kijken of je telefoon gemaakt kan worden als je de foto wilt houden.

 

Groetjes van mij.

Wat voor telefoon heb je? In principe kan je hem gewoon verbinden aan je pc en dan leegtrekken. Ik weet niet zeker of dat ook kan als je telefoon het helemaal begeven heeft.

Reputatie 5
Badge +5

9 van de 10 x heb je een google account aanmoeten  maken toen je hem kocht .

Probeer via een laptop in te loggen op je google account . Meestal is er een back up voor je foto,s  probeer het eens op deze manier ??

Reageer