Vraag

Goedkoop internet

  • 30 May 2020
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Zag op Facebook dat je onbeperkt internet kunt hebben voor 20 euro. Via KPN netwerk. Is er ook nog iets goedkopers?

 

Zag onbeperkt online via prepaid kaart voor 7,50 euro. Maar dan is de snelheid gelimiteerd tot 128kpbs. Daar kun je weinig mee…

 

Iemand ideeën!?


6 reacties

Die van 20 euro p/m die je op Facebook zag is zeker van Budget Mobiel? Dat is idd via KPN netwerk. Volgens mij is dat ook de goedkoopste als je onbeperkt internet wil, iets goedkopers is er volgens mij niet.

Groeten,

TheColorGreen

Badge

Alleen bij budget mobiel kun je niet meerdere mensen tegelijkertijd bellen. Wel via Whatsapp alleen dat werkt niet altijd goed. 

Heb je dat ook echt nodig? Tele2 is de tweede goedkoopste (zie screenshot). En daar kan je wel meerdere mensen tegelijk bellen, kijk maar op deze link, en dan een beetje naar beneden scrollen en dan zie dat Conference Calling inbegrepen is. 

 

€20 voor onbeperkt internet is wel goedkoop. Ik weet niet of je dan wel snel genoeg internet krijgt. Voor €5 meer zit je bij Tele2, dan heb je vast beter internet. Ik zit nu ook bij Tele2. Vergelijk sim only abonnementen met onbeperkt internet. Daar kun je bijvoorbeeld eens kijken en de prijzen in de gaten houden. Ik denk niet dat de prijs voor onbeperkt internet snel zal zakken.

Ik heb Tele2 en Ik betaal 27 euro per maand en ik heb tele2 voor 1 jaar

Het is een leuk provider

Reageer