Goed idee

  • 16 June 2017
  • 6 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik ben goed met techniek en programmeren
Ik moet alleen een goed idee
Is er nu iets wat jullie eigenlijk altijd al willen

6 reacties

Ontwerp een Rechtseenheidskamer
Je zou andere mensen het kunnen leren..
Hoi!

Zelf weet ik niets van techniek, en nog minder van programmeren, maar misschien kun je een soort van huisje ontwerpen om voor elke winkel te zetten, waar honden om hun baasjes kunnen wachten? Meestal liggen ze zomaar voor een winkel, wat helemaal niet fijn moet zijn.
Je kunt er dan wat wetenschap bijgooien over het gedrag van honden, misschien vind je dat interessant.

Dit is een random idee dat in mijn hoofd opkwam, dus als je niets met honden hebt, zou ik nog even andere comments afwachten :D

Groetjes
x
ligt eraan in welke taal je programmeert. ik programmeer veel in HTML5, CSS3 en Javascript. dus eigenlijk ben ik een websitebouwer als het ware. misschien dat je iets interesseert wat misschien anderen ook interesseert. ik heb bijvoorbeeld 2 HTML5 apps voor een speciale telefoon gemaakt. de ene heet Study, wat gaat over algemene kennis die je op school leert en staan leuke testjes in en proefjes. de andere heet Coasterdexter. een app die informatie geeft over verschillende soorten achtbanen en geeft ook voorbeelden van die soorten achtbanen weer. de meest succesvolle van mijn 2 HTML5 apps is Study met een 4.5 en Coasterdexter blijft wat achter met een 3.5 (ofzo). als je bijvoorbeeld in Python, C++ of C# programmeert, dan kun je van die standalone programma's maken. maar dat weet je waarschijnlijk al wel. misschien dat er nu een idee in je opkomt. oja. ik leer programmeren via codecademy en w3schools punt com. voor codecademy kun je gratis registreren en je kunt direct aan de slag met één van zijn vele programmeertalen om te leren. uiteraard kun je daar ook meerdere programmeertalen tegelijkertijd leren. deze 2 websites hebben mij wel inspiratie gegeven om weer iets nieuws te ontwikkelen. dus dat is ook een handige tip.
Ik vind java het beste. het is nieuw, en meest handige. ik zit nu in java. en C duurt 10jaar.
Reputatie 2
Badge +3

Jow,

 

Ik programeer zelf in C# (vanwege Unity), node.js, Python, JavaScript, html 5en verbazingwekkend weinig CSS. 

 

Ik weet zelf meestal niks, maar to be honest begin in zelf aan iets en krijg ik daaruit inspiratie.

Reageer