Vraag

gezeik met insta reactie

  • 18 June 2021
  • 9 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey,

 

Ik had dus een paar weken geleden onder een insta post in de reacties iets gezien over gratis beleggen en gratis rijk worden enzo. De post had hier niks mee te maken. Dus ik zet er onder; lol wie hier in trapt is wel heel dom. Nu krijg ik een dm van dat account: Verwijder je reactie. Dat hoef ik toch helemaal niet te doen?


9 reacties

Hallo Doede182 :)

Nee, dat hoef je niet te verwijderen. Het is ook gewoon oplichting.

-TheMightySlayer <3

Nu krijg ik een dm van dat account: Verwijder je reactie. Dat hoef ik toch helemaal niet te doen?

En anders wat? Ze hebben in principe echt totaal geen poot om op te staan. Je mag je reactie gewoon laten staan, zeker omdat het waarschijnlijk een oplichter is. Ze proberen gewoon een beetje te dreigen, trieste boel… :)

Reputatie 2
Badge +1

@eenanoniemejongen1 Echt zo, heb altijd zo een reactie echt stomm

maar ehm even voor @Doede182 , goed dat je hier niet intrapt, insta staat vol met oplichters, (haha) 

probeer je vrienden te informeren zodat hun ook weten dat het fake is!

Me <3

Heyy

 

Zoals de anderen ook al zeggen hoef je deze reactie niet te verwijderen. Het is gewoon een oplichter die niet zoveel tegen je kan doen. Gewoon niks van die dm aantrekken en je kan het account eventueel blokkeren!

 

Groetjes van mij! 

Reputatie 3
Badge +2

Thanks voor de hulp

Reputatie 3
Badge +2

Ik had hier dus na geluisterd water r nu is gebeurd is hij gaat me chanteren dat hij me gezicht gaat exposen maar ja ik heb hem gezegd dat als hij dat doet ik de politie bel maar hij zei dat hij daar schijt aan had help wat moet ik doen

Reputatie 3
Badge +2

Heeft iemand hulp denk niet dat hij lang wachf

Ik had hier dus na geluisterd water r nu is gebeurd is hij gaat me chanteren dat hij me gezicht gaat exposen maar ja ik heb hem gezegd dat als hij dat doet ik de politie bel maar hij zei dat hij daar schijt aan had help wat moet ik doen

Hij heeft nog steeds geen poot om op te staan. Jij hebt niks fout gedaan en dat hij jou nu gaan chanteren is niet oké. Je kan het account ten eerste rapporteren op Instagram.

 

Waarschijnlijk zal hij niet zoveel doen en doet hij dit om je te pushen/irriteren, maar stel hij publiceert serieus een foto dan kan je de foto ten eerste rapporten en je kan dan volgens mij aangifte tegen hem doen omdat het niet toegestaan is om zonder toestemming een foto van iemand op het internet te plaatsen. 
 

Ik zou zelf verder niet weten wat je er tegen moet doen.. Probeer je niet al te druk te maken waarschijnlijk loop het goed af. Het is jammer dat dit soort accounts op Instagram zitten :P

 

Groetjes van mij!

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Je bent bij wet niet verplicht om dit te doen. Ik zou het persoonlijk ook niet doen. Ik zou dat profiel blokkeren en gewoon negeren! 

Groetjes!

Reageer