Vraag

gevolgd op roblox

  • 15 June 2023
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hey, ik zit nu al een tijdje op roblox en ik heb iets van 150 vrienden daarop waaronder klasgenoten. ik heb roblox een hele tijd gezien als een veilige plaats waar ik mezelf kon zijn. helaas volgen de klasgenoten die mij pesten mij dus ook in games. ik dacht aan het begin dat het wel leuk zou zijn om vrienden daar te hebben. nu dus niet meer. mijn gesprekken worden daar dieper en mijn klasgenoten weten meer en meer over mij. ik ben nu bang dat ze mijn username hebben doorgegeven en dat ondertussen de hele school hem wel weet. ik denk dat veel ook maar iets bedenken als ze wat zeggen. maar dat maakt me bang. ik wil nu al mijn vrienden verwijderen maar ik heb ook goeie vrienden daarin die ik wel kan vertrouwen. heeft iemand tips? ik kan er namelijk echt niet meer tegen.


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi, ja ik was vroeger erg gepest en het beste is gewoon hun blocken

Reputatie 2
Badge +1

Gewoon negeren, Roblox spelen is echt niet raar ofzo.
Je kan er niet heel veen aan doen sinds Roblox ze er echt niet voor bannen ofz.
Als je erg irriteert aan mensen op Roblox die je vriendverzoeken sturen, volgen of berichten sturen kan je dat aanpassen in je account settings via Settings > Privacy.

Ik raad je aan om je vrienden op te ruimen, gewoon iedereen die je niet kent verwijderen en niet meer zoveel mensen toevoegen.

Badge

Hoi gwn negeren,blocken en avatar aanpassen en eventueel als je robux hebt je naam aanpassen.

 

Reageer