Vraag

gesprek met een jongen

  • 7 July 2023
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hey, even een klein vraagje. Waarover kan je een gesprek voeren met een jongen (op snap). En wat voor onderwerpen kan je echt NIET gebruiken. Oja, nog een vraag. Er is een jongen waar ik mee praat en als ik iets vraag, zoals bijvoorbeeld iets van; Ga je dit aan ‘’’ vertellen?’ Dan zegt hij ‘nee hoor’ altijd met die ‘hoor’. 

Dus ja dat eigenlijk 

 

Xx L


5 reacties

Hey,

Wat is er mis met ‘hoor’ ? Ik zeg ook altijd ja, hoor. Vind ik niet zo raar. Zo heeft iedereen dingen die die wat vaker zegt, sommige hebben het niet altijd door. Iedereen die ik spreek heeft dat, en ik heb veel mensen gesproken, bij sommige valt dat gewoon niet op. En tja, een gesprek met een jongen. Ik zou gewoon gaan praten en zien waar het op uit draait.

Succes!

 

Reputatie 7
Badge +9

Persoonlijk zeg ik best vaak hoor😂 maarja, we hadden het over onderwerpen. Die zijn er duizenden... ik zou gewoon vragen wat zijn interesses zijn en dan daar een opmerking over maken of vraag over stellen. En welke je het niet over kan hebben zijn er niet. Je zou over alles moeten kunnen praten / grappen over maken.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @musicisthebest,

 

eens met @benebird  en als je de indruk krijgt dat hij een bepaald onderwerp niet zo leuk vindt of er weinig over zegt dan heb je het gwn ergens anders over en vraag je ergens anders iets over.

 

Je kunt het beste ‘open‘ vragen stellen, want dan heb je eerder een gesprek ipv 'gesloten’ vragen waar ie alleen 'ja’ of 'nee’ op zegt.

 

Dus vraag bijvoorbeeld 'welke sporten vind je leuk’ en niet ‘hou je van voetbal’, want bij die tweede zal je een heleboel vragen moeten stellen om iets uit hem te krijgen….tussendoor kun je natuurlijk wel eens een gesloten vraag stellen of bijvoorbeeld iets samenvatten, bijvoorbeeld door te zeggen na een verhaal van hem ‘dus voetbal vind je niet zo leuk’ . Snap je wat ik bedoel?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @musicisthebest,

 

ik post net een reactie maar die moet eerst nog gecheckt worden en gezien het tijdstip zal dat wel ff duren tot tegen de middag, denk ik en dan komt ie hierboven te staan …....nog ff geduld dus.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Je kan over vanalles praten.  Ik praat met jongens meestal over hun hobbys, over het weekend en soms over school. 

Reageer