Vraag

Gekke mailtjes

  • 27 February 2022
  • 6 reacties
  • 83 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 12 en ik heb een vraag: ik krijg gekke mailtjes van allemaal sites ofz. Er staat allemaal van: ik wil neuken en ik ben nu alleen enzo, en ik ben een beetje bang dus . Wat moet ik doen😶


6 reacties

Hey,

Ik zal het tegen je ouders zeggen, die weten vast wel wat je moet doen.

Maak je vooral geen zorgen!

~Ikke13

 

 

Badge

Voor ikke13:

Dat durf ik dus niet🥺

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou het wel doen anders word het alleen nog maar erger en erger

Reputatie 6
Badge +7

Sluit je email af en neem een andere email?

Waarschijnlijk heb je overal en nergens je emailadres ingevuld en wordt dat nu daarvoor gebruikt. Het is in elk geval niet echt!!!

Reputatie 7
Badge +7

Vertel het je ouders, anders gaan ze nooit weg

Je ouders kunnen hier ook niet zoveel aan doen hoor. De meeste van deze spam belandt wel in een speciale map, maar soms komt er wat doorheen. Af en toe zijn er bij bedrijven (groot of klein) wel eens dataleks waar je email ook bij zou kunnen zitten. Het zou dus kunnen dat ze zo aan je email zijn gekomen. Of je hebt het zelfs ergens op een gare website ingevuld. Anyway, het enige wat je kan doen is markeren als spam en weggooien.

Dit zijn trouwens allemaal automatische mailtjes, er zit geen echt mens achter. Je hoeft hier echt niet bang voor te zijn hoor. Het zijn vaak gewoon mailtjes die je naar  (seks)date-sites doorlinken Degenen die achter deze mails zitten, proberen zo gewoon mensen te interesseren. Dit is echt niet aan jouw gericht. Zulke mails worden met duizenden per keer verstuurd. Niet druk om maken joh. 

Reageer