GEEN WIFI THUIS!!?

  • 10 December 2018
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
zoals ik in mn vorige topic staat (voor als je die hebt gezien) heb ik last van mijn thuissituatie. En zoals er in de titel staat heb ik geen wifi. thuis heb ik geen wifi omdat mn vader er heel erg moeilijk over doet alleen mn broertje heeft wel wifi op zn tele en dat vind ik heel erg oneerlijk. ik weet zelfs niet eens wrm mijn vader wifi weg heeft gedaan (hij heeft de naam van de veranderd en een nieuw ww gedaan) en mijn moeder die staat aan zijn kant. Ik heb gevraagd wrm en ze zeggen dat ik mn gedrag moet veranderen maar ik weet niet wat ik doe of wat ik moet veranderen.Ik heb het al aan school en een paar vriendinnen (wrm streak weg gaat op snap )vertelt alleen zij kunnen er niks aan doen/veranderen.
Ik weet dat niemand hier niets mee heeft maar ik wilde het even kwijt

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik begrijp je frustratie enigszins, maar je vader heeft dit ongetwijfeld niet zonder reden gedaan. Je ouders geven dan ook aan dat ze graag zien dat je je gedrag veranderd en dan zou je weer toegang tot het netwerk mogen. Je weet echter niet wat of hoe je je gedrag moet veranderen hoe je ouders dat willen. Het lijkt mij dus verstandig als je nogmaals rustig met je ouders gaat praten om te vragen wat je nou precies verkeerd doet in hun ogen en hoe je dat beter zou kunnen doen. Vervolgens kan jij ook op een normale manier zeggen wat jij ervan vindt en hopelijk is dan duidelijk wat je moet doen om weer toegang tot het WiFi netwerk te krijgen.
@Cujiua ik heb het rustig gevraagd alleen ik krijg steeds het antwoord dat ik van gedrag moet veranderen. ik heb ook een miljoen keer gevraagd wat ik moet veranderen maar daar krijg ik geen antwoord op. plus ik zit niet vaak op mn telefoon, maar mn broertje wel. mijn broertje speelt allemaal spelletjes op zn tele , waar misschien een virus in kan zitten ofzo, en ik kijk yt filmpjes. mijn moeder staat altijd aan mn vaders kant (zoals met de wifi)en als ze niet achter hem staat dan luistert mn vader niet naar. srry @Cujiua als ik geirriteerd lijkt maar dat ben ik een beetje want het lijkt net alsof je aan mijn vaders kant sta als ik het zo lees. en dat vind ik vervelend. ik wil geen ruzie veroorzaken ofzo maar door jou reactie word ik echt een beetje onzeker en ik krijg er tranen van omdat jou reactie lijkt alsof ik echt van gedrag moet veranderen terwijl ik helemaal niks doe. ik zit echt bijna te huilen om deze reactie van jou. @Cujiua nogmaals srry als ik geirriteerd lijk maar ik hoop dat je het begrijpt als je het aan mijn kant bekijkt
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik zie nu pas je reactie en zie dat je inmiddels je account verwijderd hebt. Spijtig dat je het forum alweer verlaten hebt, maar hopelijk kom je dit topic nog een keer tegen.

Jammer dat het overkwam alsof ik de kant van je vader/ouders koos. Dit was namelijk absoluut niet de bedoeling en zeker niet dat je door mijn reactie een beetje onzeker of verdrietig werd. Ik begrijp wel waarom je dit dacht, excuus daarvoor. Ik probeerde enkel duidelijk te maken dat je, om weer toegang tot het WiFi netwerk te krijgen, waarschijnlijk het beste je gedrag naar wens van je ouders kan aanpassen. Dat is namelijk de voorwaarde zodat je weer op het netwerk mag. Je geeft echter aan dat je ouders niet willen zeggen wat je dan moet veranderen en dat is wel oneerlijk. Als ze niet willen zeggen wat je aan moet passen, en als je zelf ook geen idee hebt, weet ik het helaas ook niet. Hopelijk zie je deze reactie ooit nog en hopelijk kan je binnenkort weer op het WiFi netwerk.

Reageer