Skip to main content

Ga wss (tijdelijk) weg van het forum

• 26 februari 2025
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

NightShadow

Hey,

Ik denk dat ik (tijdelijk) van het forum af ga. Ik ben er sowieso al meer dan een maand niet geweest en ik denk niet dat ik (gauw) terugkom. Want het forum trekt mij niet meer.  Voor mijn gevoel is het forum echt veranderd. Voor de rest is het omdat  veel lieve mensen weg zijn of bijna niet online, en zonder hun is het forum niet af. Ook is het zo dat ik me hier tot een last voel aangezien ik amper reageer op andermans problemen. Ik heb de motivatie niet meer. Het heeft voor mij geen enkel nut om te blijven. Niemand zal me missen, dus tja.   Misschien dat ik nog terugkom en/of van gedachte verander, maar voor nu hou ik het voor gezien en ga ik er wss gewoon af. 

Ik wens jullie in iig al het goeds toe. En bedankt iedereen die er voor me was. 

4 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2439 reacties
  • 26 februari 2025

Hey! Jouw bijdragen waren en zijn juist altijd goed! En to the point en steunend! Jij bent niemand tot last en juist heel erg gewenst hier en super welkom! Ik begrijp wel wat je bedoelt met de sfeer en ook ​@Tartan15  was bijna weg, maar hij blijft omdat het een misverstand was en ik hoop dat jij ook blijft en misschien in de toekomst wat vaker kunt komen 😘 ik hoop dat je toch nog blijft komen! Liefs, Tover xxx

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3246 reacties
  • 26 februari 2025

Hoi hoi ​@NightShadow  ik ben het helemaal eens met Tover.  Je bent echt een lieve en fijne meid, je reacties zijn altijd zinvol en goed en je wordt juist gemist! Ik heb  ik ook vaak plezier gehad om je reacties in de blooper topic en je nuchtere mooie kijk op zaken.  Ik begrijp zeker wat je bedoelt met de veranderingen hier, ik heb ook wel moeite en ben er best verdrietig om. Maar misschien kunnen we daarom juist proberen om iets te behouden en versterken. En over jezelf verdien je veel meer credits en waardering dan je jezelf geeft hoor! ♥️ Wat mij betreft blijft je bij ons en natuurlijk bepaal je helemaal zelf hoe vaak en wanneer, dat doe ik nu ook 😉.  Groetjes liefs Tartan XxX 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1744 reacties
  • 26 februari 2025

Ben het helemaal eens met de anderen! Je reacties zijn altijd idd heel goed en waardevol. Het forum is (helaas) idd veranderd, maar met zijn alle kunnen we het goede van het forum behouden, ook al lijkt dat zo moeilijk nu. Ik hoop dat je blijft!

Groetjes Lupus 

Silence
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 514 reacties
  • 26 februari 2025

Hej hallo zo praten we niet regen onzelf he, wij gaan je zeker missen!! Misschien kun je inderdaad even een weekje of 2 af het forum gaan, en dan bedenken of je graag terug komt? Het maakt niet uit als je niet reageert, er zijn nog andere lieve mensen die reageren! X 

(Ps jij was mijn inspiratie voor mn nieuwe username)

Liefs 

Silence

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen