Vraag

erg gevoelig voor tv

  • 22 February 2023
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hey ik ben 12 en erg fantasie rijk je zou denken leuk maar dat is niet altijd zo. tv kijken is niet altijd leuk vaak kan ik niet in slaap komen om wat ik heb gezien op tv (bijv mijn ouders kijken the rookie en als ik daar bij zit heb ik problemen) terwijl kinderen dat uit mijn klas al keken toen ze in groep 8 zaten dit heb/had ik met meer films en serie’s ik heb bijv ook wednesday gezien ja ik weet dat het niet handig was maar ja het was wel heel leuk dat heb ik eigenlijk met alle films enzo die ik te eng vind het veraal is wel gewoon leuk. maar nu iets waar ik me voor schaam heel erg in groep 3 (JA GROEP 3) keken we boekendas idk of je dat kend zoek maar eens op het werd steeds spanneder en aan het eind was er een (voor mij) superspannende aflevering ik moest huilen en we zijn het voor mij niet meer gaan kijken dit is miss nog normaal maar ik schaam me omdat ik er later nog steeds nachtmerries van kreeg. ik wou pas mijn angst overwinnen ik dacht ‘ik maak het in mijn hoofd vast erger dan het is’ maar dat was niet zo ik heb het trug gekeken (samen met mijn oma omdat ik het eng vond) want het was ook eng als je het kinderachtig vind geen kommentaar mijn oma snapte wel warom ik het eng vond (het zijn trouwens popen dus geen animatie) maar om trug te komen op mijn vraag hoe kom ik over de angsten van de beelden op tv heen pls help


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoe je over de angst heenkomt weet ik niet.

Maar het is helamaal niet raar als je series/films eng of spannend vindt, je kan ook comedies kijken?! Toch?! xD 

ik denk dat er wel meer zijn die zich hierin herkennen, ikzelf kijk überhaupt bijna nooit films, en áls dan naar wetenschappelijke of medische documentaires… 

 

dus vindt uit wat jij leuk vindt, en dat hoeven echt geen horrorfilms te zijn hoor! ;) 

 

Mij_Niet_Gezien  

 

 

Badge

Als je van angst af wilt komen moet je op postief einde bedenke aan hernering helpt ook goed voor nacht meries

 

Reageer