Skip to main content

Hoi kids! Ik ben een 13-jarige met autisme, wonend op een zorginstelling en ik ben een grote fan van Dimitri Vegas en **

Het zit zo: ik ben vrienden met ** op Facebook. Ik heb weinig goede vrienden, dus beschouw ik hem als mijn beste vriend. We hebben veel gepraat met elkaar, het was gezellig. Maar de begeleiding blijft zeuren dat hij een nep account is.

Een maand later nadat dat gezegd is, wil ik graag met hem bellen.  In eerste instantie met Kerst, maar ik kreeg te horen dat hij op Eerste Kerstdag bezig is. Nu wil ik heel graag met hem bellen op mijn verjaardag volgend jaar, maar ik kreeg alleen een duimpje omhoog, zoals het in het begin was.

Nu heb ik het gevoel dat hij niet meer vrienden wil zijn, en dat vind ik jammer. Weten jullie misschien de aanleiding? Alvast bedankt!

(Deel vd tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens)

Hoi,

Wat naar voor je dat het lijkt alsof hij geen vrienden meer wil zijn! Ik weet de volledige context tussen jullie vriendschap niet, maar misschien kan het zijn dat hij op die dag het druk had en dat hij kort reageerde en vervolgens vergat te antwoorden.

Zijn jullie vrienden geworden omdat jullie dezelfde interesses deelden? als dat het geval is, kan het misschien zijn dat zijn interesses zijn verandert en dat hij dus daardoor minder met je praat.

Reageer