Skip to main content

Hoi allemaal! Ik ben Lola (niet mijn echte naam) en ik ben bijna 13. Ik heb soms wel eens iets mee gemaakt en dan wil ik het iemand vertellen maar dat gaat niet, dat is gwn echt niet voor die mensen bedoelt. Ik wil graag iemand op snap waar aan ik kan vertellen wat ik graag wil vertellen (je mag mij natuurlijk ook alles vertellen) maar wel in vertrouwen, ik vertel het niemand. Wie wil/kan mij helpen?

Hey,

Hey Lola ik had echt gehoopt dat we socials konden uitwisselen maar dat mag hier niet helaas. Je kan misschien vrienden zoeken op andere sites ( kijk wel of ze wel echt zijn en niet zomaar mannen van 38😭

veel succes!!

( laat me weten of je al nieuwe aardige mensen hebt gevonden)

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit


Hoi @Lola ,

Dit topic gaat in tegen forumregel 4: 

Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum. Om deze reden wordt dit topic nu door ons gesloten. Misschien kun je toch iets op het forum vertellen ,om hulp of steun te zoeken? Sterkte!

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Groetjes, Mariska

De Kindertelefoon