Vraag

Een lastige situatie en ik sta in het midden

  • 17 April 2021
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, weet niet helemaal wat ik moet doen. Oke laat ik het ff duidelijk uitleggen

Piet, laat ik zo persoon 1 noemen, Ik heb Piet ontmoet tijdens het game samen met wat andere mensen. Ik ben nu vaak met hem aan het bellen. We zijn goede vrienden en hebben ongeveer een maandje contact. 

Persoon nummer 2 noemen we Sara :D, de eerste keer dat ik over Sara hoorde was toen ik hoorde dat Sara haarzelf aan het snijden was van Piet. We hebben daarna wel is samen met Piet gebeld maar niets bezonders. 

Dus alles was prima. Totdat op maandag deze week, ik 2 keer de vraag krijg van Sara ik haar weer kan toevoegen aan een groep, omdat Piet haar had verwijderd. Maakte er een grapje van maar deed wat ze vroeg. We waren wat aan het chatten en toen ze mij had verteld dat Piet haar had geblokkeerd via alle sociale media. Na wat bellen en chatten deze week heeft ze me meer details verteld. Wat het dus was, ze waren erg close, Sara had gevoelens voor Piet. Ik weet niet of Piet dat ook had voor haar. En opeens blokkeert Piet, Sara op alle platformen. Piet wil ook niet Sara uitleggen waarom.

Waar ik dus mee zit, is dat ik Sara graag wil helpen, door aan Piet te vragen hoe het nou zit etc. En of Piet Sara weer is berichtje kan sturen. Maar ik ben bang dat Piet dan boos op bij wordt, en mij ook blokkeert. Hoe kan ik dit oplossen zonder mezelf te naaien?


2 reacties

Reputatie 3
Badge

Heeyy téléphone pour enfants,

 

Het is eigenlijk het handigste dat je met hem gaat praten en geef ook van te voren aan dat je niet wilt dat het uit de hand loopt en dat jullie samen nog beste vrienden blijven!

Vergeet Sara trouwens niet, laat haar niet in de steek! Blijf haar troosten en probeer met haar te praten want ze zou zich slecht kunnen voelen! (Vanwege liefdes verdriet etc) Misschien kan jij en Sara gewoon even leuk bezig zijn samen met iets wat jullie allebei leuk vinden?

Het zou ook fijn zijn dat je even met Piet gaat bellen inplaats van Appen en dat je rustig en respectvol blijft.

Luister ook vooral het verhaal van allebei de kanten ;)

 

Je redder in nood staat klaar dus app me maar! (Ik sta klaar om iedereen te helpen)

Veel liefs en luchtknuffels van... Schaapjesss!♡

Hey, lastige situatie! Ik snap dat je een soort verbinden wilt spelen maar ik vraag me af of dat in deze situatie handig is.

Mijn visie is dat Piet geen interesse heeft in Sara, dus om hen te koppelen lijkt me een slecht idee.

Wat je wel kan doen is vragen waarom hij haar telkens uit de groep gooit. Dat is geen rare vraag in de zin van dat hij daadwerkelijk vanuit jou zou kunnen komen (alhoewel je het antwoord natuurlijk doorsluist). Succes! :)

Reageer