Hi, weet niet helemaal wat ik moet doen. Oke laat ik het ff duidelijk uitleggen
Piet, laat ik zo persoon 1 noemen, Ik heb Piet ontmoet tijdens het game samen met wat andere mensen. Ik ben nu vaak met hem aan het bellen. We zijn goede vrienden en hebben ongeveer een maandje contact.
Persoon nummer 2 noemen we Sara , de eerste keer dat ik over Sara hoorde was toen ik hoorde dat Sara haarzelf aan het snijden was van Piet. We hebben daarna wel is samen met Piet gebeld maar niets bezonders.
Dus alles was prima. Totdat op maandag deze week, ik 2 keer de vraag krijg van Sara ik haar weer kan toevoegen aan een groep, omdat Piet haar had verwijderd. Maakte er een grapje van maar deed wat ze vroeg. We waren wat aan het chatten en toen ze mij had verteld dat Piet haar had geblokkeerd via alle sociale media. Na wat bellen en chatten deze week heeft ze me meer details verteld. Wat het dus was, ze waren erg close, Sara had gevoelens voor Piet. Ik weet niet of Piet dat ook had voor haar. En opeens blokkeert Piet, Sara op alle platformen. Piet wil ook niet Sara uitleggen waarom.
Waar ik dus mee zit, is dat ik Sara graag wil helpen, door aan Piet te vragen hoe het nou zit etc. En of Piet Sara weer is berichtje kan sturen. Maar ik ben bang dat Piet dan boos op bij wordt, en mij ook blokkeert. Hoe kan ik dit oplossen zonder mezelf te naaien?