Vraag

Discord account

  • 3 October 2021
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

Ik heb dus een aantal problemen met mijn discord account. Mijn 1e account was zonder goede reden '’geband'’, en ik had daar dus een maail over gestuurd naar discord. Zij gaven een aantal tips, maar die werkten niet. Toen heb ik een 2e account gemaakt, ongeveer een week geleden. Dat ging allemaal goed. Toen ik vandaag wilden inloggen, kreeg ik een rare verrificatie waarbij ik mijn telefoon nummer moes invoeren en dus deed ik dat. Alleen, hij pakte mijn nummer niet. Ik probeerde mijn moeders telefoon nummer, zonder enige verwachtingen, want ik gebruik die nooit, en hij wertke! Ik heb zoveer ik weet 0 keer mijn telefoonnummer ingevoerd op mijn 2e account, en al helemaal niet mijn moeders telefoonnummer, dus ik vind dit erg raar. Ik kreeg toen een sms code op mijn moeders telefoon en kon weer inloggen. Toen ik later besloot om de app weer te openen, en gelijk mijn telefoonnummer te veranderen, kreegn ik weer de rare verificatie, maar deze keer zij hij dat mijn moeders telefoonnummer al werd gebruikt voor een account ofoz. 

 

Kort uitgelegd: Ik kan mijn discord account niet meer in! Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!

(ps: weten jullie het telefoonnummer van het helpcentrum van discord? ze reageren niet erg snel)


1 reactie

je bent gephonelocked haal een lycamobile simkaart en als je bent gebanned van discord is je nummer ook gebanned dus die kan je niet gebruiken

Reageer