Heyy @Boterbloempjee,
Dat is naar idd.. Aangezien de mails / bedreigingen die je krijgt van een onbekende zijn denk ik dat je het gewoon kan zien als spam. Dan is die persoon blokkeren waarschijnlijk goed genoeg op dit op te lossen.
Als het je dwars zit of als je niet weet wat je ermee moet doen kan je het ook altijd met je ouders bespreken die kunnen je er ook wel bij helpen denk ik! :)
Liefs, ItsJustMe <3
Hey lieve @Boterbloempjee zoals @ItsJustMe al zegt het is random spam. Dus er zijn mensen die het blijkbaar leuk vinden om zomaar mails te sturen en vaak gebruiken ze dan een maillijst uit collectieve mails of ze pikken mailadressen op uit een adreslijst of dergelijke dingen. Bijvoorbeeld als je club een mail naar alle leden zou sturen en de mailadressen zijn voor iedereen zichtbaar dan copy pasten ze die mailadressen. Ik snap ook niet wat daar leuk aan is maar wat je deed is al goed. Blokken en als je de mogelijkheid in je mailbox hebt ook rapporteren als spam of phishing of ongewenst. En verder niks van aantrekken. Deleten dus
Liefs Tover xxx
Hoi Boterbloempjee . Ik wil hier even zeggen dat ik hoop dat de tips helpen. Maar ook dat ik je een wil geven. En dat je erg lief bent!
Groetjes Tjempie xxx
@Tjempie helemaal mee eens! @Boterbloempjee je krijgt van mij ook alle liefs
Tover xxx
Hii,
Bedankt @ItsJustMe @Tover01 en @Tjempie het is gelukkig gestopt
Liefs
Fijn dat het is gestopt @Boterbloempjee!
Oh dat is echt fijn! Dat is goed om te horen. Groetjes Tjempie xxx