CS:GO gokverslaving

  • 20 January 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, 😊

 

Ik ben een 16 jarige jongen en ik ben verslaafd aan CS:GO gokken. Dat is dat je gokt om virtuele skins te krijgen in een spelletje. Je betaalt hiervoor met echt geld. Ik ben nu al zo’n 3500 euro kwijtgeraakt aan gokken…

Zodra ik geld krijg van mijn grootmoeder geef ik het meestal gelijk uit aan gokken. Soms leen ik zelfs geld van medeleerlingen op mijn school. Ik ben verslaafd geworden aan de kick die ik krijg als ik winst maak bij een case-opening. Meestal verkoop de skins die ik win om vervolgens nog meer te gokken. 

Ik wil graag van deze verslaving af 😢. Heeft iemand hier ook last van of nog tips om hier vanaf te komen? Reacties zijn zeer welkom!

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Lastig. Bespreek het met je ouders. Of zoek even op internet info over een gok verslaving 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. ja wat @jaivy  zegt inderdaad. En je kunt altijd bellen of chatten met de kindertelefoon. Zij weten wel wat je kan doen.  Sterkte hiermee ik hoop dat je er van af komt!

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb Hier wat tips; zeker even kijken, het gaat hier met name over de stappen die je zet; kijk om in  1 keer te stoppen met gokken (of een andere verslaving lukt vaak niet, dus daarom die site.. ) 

 

Kijk zeker ook even Hier, of praat erover met iemand , neem diegene in vertrouwen! Mentor/ buurvrouw / tante ect.

 

 Mij_Niet_Gezien 

Reageer