Skip to main content

Oke, ik wil praten over een goede vriend die ik heb ontmoet op sociale media. Ik hoop niet dat ik roddel ofzo. Ik weet niet of dit in succesverhalen hoort of niet maar dit is wel opzich een succesverhaal! Maar het is ook online.

Hij gebruikt een online naam hoor! Geen echte naam. Weet niet of ik die online naam hier mag zeggen maar ik noem hem H. H is niet zijn online naam.

En hij is best wel een chille gast, meen ik hoor! Ik vertrouw hem wel maar ik zou bijvoorbeeld nooit mijn locatie weggeven aan hem of mijn volledige naam. We hebben weleens een paar keer gebeld en samen getekend op een tekenwebsite. Wij tekenen weleens dingen voor elkaar. 

Hij heeft weleens een lang voicebericht gestuurd van hoeveel hij van zijn cadeautje houdt voor zijn verjaardag. Hij zei ook dat hij sowieso als het mijn verjaardag is dat hij ongeveer dezelfde hoeveelheid moet gaan tekenen.

Ik herinner me het ZO GOED! 😂

Ik was heel vroeg wakker, had een wekker rond 6 uur gezet om het naar hem te sturen via Discord maar… ik viel per ongeluk weer in slaap voor een half uur! 

Ik tekende wel 7 tekeningen van zijn verschillende personages en hij was flabbergastered.

Misschien vertel ik wel meer over onze shenanigans, succesverhalen en grappige momenten.

Ik zie H niet als een vriendje maar meer gewoon als een normale vriend. Hij geeft mij veel energie om door te blijven tekenen.
Hij leert mij ook wel wat Engels met grappige woorden en zinnetjes enzo. 

Leuk toch? Vooral blijven genieten!

Groetjes mij @anoniemxv

Reageer