Vraag

Blijven of weg?

  • 3 August 2023
  • 23 reacties
  • 269 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik weet het effe niet meer, of ik op het forum moet blijven of weg moet. Ik voel me hier echt nutteloos en bij elke reactie denk ik dat andere het beter doen en dat ik toch nutteloos ben. Hoe fijn ik het ook op het forum vind, het geeft me wel het gevoel dat ik echt niks kan. Er zijn zoveel goeie hulpen hier, een nutteloos iemand als mij kunnen jullie wel missen. 

Ik vraag me echt serieus af of iemand mijn reacties ooit leest, of het iemand ooit boeit en of iemand er wat aan heeft. Als het aan mij ligt zijn me reactie behoorlijk waardeloos.

Dus, blijven of weg?

Keus is aan jullie (en wees eerlijk, anders heb ik er niks aan)….

Ajuus!


23 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @OnbekendeAnnoniem   ik zou heel graag willen dat jij blijft! Jouw reacties zijn juist heel mooi, eerlijk en uit je hart! Je gedichten lees ik allemaal, de dingen die je zegt om anderen te helpen, ook tegen mij....alsjeblieft jij moet lekker bij ons blijven hoor !  Ik zou jou hier echt missen! 😢 En ook je mooie verhalen in de blooper topic....ik voel echt de klik!  Mijn mening is alsjeblieft blijven, we worden beter door jou en we willen jou ook heel graag steunen! 

Groetjes veel liefs, Tartan 😘

Reputatie 7
Badge +17

* van mij nog een lange hug voor jou erbij! 🫂😘

Hey lovely! Blijf toch! Ik ben hier net en ik zie dat jij veel doet en mensen helpt en leuke stories vertelt! Please don't go 🥹 jij bent zo aardig en behulpzaam en lief voor mensen why would you go? Nee jouw bijdragen zijn juist the best!  Zie maar wat die cuty @Tartan13  zegt!  It is true girl!  Jij hoort er helemaal bij hier! I wanna know you better! 

Kuss kuss ! 💕

P.S. i'm sure @OnlyMe  en @Banaantjeeee  en  @Monkeyboy69 en @MickeyMouse  en heel veel mensjes willen ook dat jij blijft ! 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @OnbekendeAnnoniem blijf gewoon. Ik lees niet veel reacties van jouw maar wat ik lees is voor mijn gevoel altijd eerlijk en uit de grond van je hart. Als je je hier niet prettig voelt moet je gewoon gaan. Maar ik denk dat ik voor alle forumgebruikers spreek als ik zeg dat wij willen dat je bijft.

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @OnbekendeAnnoniem ,

Ik denk niet dat je de keus aan ons moet geven, ik denk dat maakt niet uit hoe graag ik of iemand anders ook wilt dat je blijft dat de keus altijd bij jou moet liggen. Als jij door het forum onzeker wordt, en bang bent dat je niet van nut bent, en als dat jou een slecht gevoel geeft, dan kan je misschien kijken of je een pauze neemt maar je account wel houdt, want als je merkt dat deze plek je toch helpt, dan kan je altijd weer hier terecht.

Ik zou het erg leuk vinden als je blijft, ik like je niet voor niets. Maar de keus is bij jou, volg je hart.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +11

Hey @OnbekendeAnnoniem, je moet doen wat je zelf wilt! Mijn mening is dat je blijft, je kan zoals@OnlyMe ook zegt dat je even stopt maar je account houd. Je helpt veel mensen hoor dus wees niet bang dat je het slecht doet!

Ik lees je reacties zeker hoor, en je leert van elkaar, jij van ons en wij van jou!

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

💕

https://www.youtube.com/watch?v=PwrVePMx6t0

KC & The Sunshine Band - Please Don't Go

 

 

pssttt, jij en ik, morgen om 20.00 uur  Tortilla de patatas 💕

 

je mag in je lievelingstrui komen, maar het is hier wel 35 graden, dus zelf weten hè

 

Oh ja, uiteindelijk moet je zelf beslissen wat je doet, blijven of weg …. of even een break en dan daarna kijken wat je doet…..

 

Elke keer dat ik iets van jou lees krijg ik een goed gevoel, jij hoort er bij, maar (even) een break is prima, het is tenslotte zomervakantie, even de accu opladen en niks aan je hoofd, lijkt mij ook wel wat 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +7

NEEEEE @OnbekendeAnnoniem! Ga alsjeblieft niet weg! Ik vind het altijd zo geweldig hoe jij uit je hart spreekt en zo eerlijk bent. Ik zou het heel erg jammer vinden als je weggaat, maar als jij denkt dat het beter voor je is danja... Het is wel jouw keuze, maar ik ga jou sowieso missen!

Trouwens lieve @OnbekendeAnnoniem, Jouw reacties/gedichten zijn helemaal niet slecht. Allesbehalve slecht. Jouw gedichten zijn prachtig en ik ben een beetje jaloers hoor (Goed bedoeld hé!!) En jouw reacties zijn echt niet nutteloos! Soms wil ik reageren op een topic en zie ik een reactie van jou dan denk ik wauw goed hoor! XD Ik kan er niks eigenlijk erbij toevoegen. Jouw reacties zijn uitgebreid, maar niet uitgebreid geschreven snap je? Je maakt gewoon eigenlijk een samenvatting van de uitgebreide informatie. Dat vindt ik super bijzonder! 

Liefs xxx Banaantje <3

Hoi @OnbekendeAnnoniem  ,

Ik hoop dat je gewoon op dit forum blijft, tenzij je zelf echt wil stoppen.

Ik vind je bijdrages gewoon waardevol, alleen vind ik wel (echt niet gemeen bedoelt , zie het alsjeblieft niet zo) dat je soms wat te direct bent.Als je iets raar vind, laat het gewoon en reageer in dat topic dan niet, ik doe het ook zo.Ik reageer in zulke topics ook niet, dan hoef ik ook niet te zeggen dat ik het raar vind(wat ik regelmatig denk hoor...).


Edit: Ik bedoel @OnbekendeAnnoniem i.p.v. @OnlyMe 😉

 

Reputatie 7
Badge +7

@Jesse_6567, Ehhh....Onlyme?

Reputatie 7
Badge +12

@Jesse_6567 Dankjewel hoor! Maar ik ben niet van plan om van dit forum weg te gaan, bedankt voor de tip, ik zal het proberen mee te nemen in mijn verdere reacties, maar ik denk dat het ook een beetje is hoe ik ben. In dit topic gaat het over @OnbekendeAnnoniem En niet om mij, al heb ik er weleens aan gedacht, ik vind het te zonde om te doen.

-OnlyMe

Oeps…

Sorry @OnlyMe , ik bedoelde uiteraard @OnbekendeAnnoniem .

Maar ik hoop uiteraard dat jij ook gewoon actief blijft, en bij jou heb ik de opmerking voor @OnbekendeAnnoniem juist helemaal niet gemerkt😉

Reputatie 7
Badge +12

Ik gokte al zo iets😜😂 dankjewel voor dat compliment (*buiging*) wel goeie tip.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +4

Hoi lieve @OnbekendeAnnoniem  ik sluit me bij de anderen aan, kies wat jouw gevoel je zegt. Maar mede door jouw inbreng ben ik op het forum gegaan en eerlijk gezegd vind ik je spontaniteit en je eerlijkheid samen met je humor echt een hele grote plus voor het forum. Dus als je mij vraagt dan zeg ik: blijf je bij ons? 

Maiskolfje XxX 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy lieve @OnbekendeAnnoniem ,

ik heb eigenlijk niks meer van je gehoord. Moet ik me zorgen maken? of heb je inderdaad een pauze? ik hoop dat het goed gaat, ik mis je in elk geval.

liefs,

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @OnbekendeAnnoniem eerlijk gezegd keek ik altijd best wel tegen jou op ik bedoel je reacties zin altijd gewoon goed en steunend! Ik zou het wel fijn vinden als je blijft alleen die keus licht tog echt aan jou.......  

 

 

Groetjes van Tinker.fan die naar je opkijkt.

Reputatie 7
Badge +7

Lieve @OnbekendeAnnoniem 

Ik maak me ook een beetje zorgen om je. Ik denk dat je een forumpauze heb genomen. Net als @OnlyMe mis ik jou ook! :)

Liefs xxx Banaantje <3

hey lieve @OnbekendeAnnoniem , 

 

doe waar jij je goed bij voelt! wij zouden het allemaal heel leuk vinden als je blijft.

ik weet zeker dat mensen je reacties lezen. alleen sturen ze misschien niks terug.

ik weet zeker dat mensen je berichtjes waarderen (ik tenminste wel :) )

en als je weg gaat, kom je nog wel een keer terug om gedag te zeggen?

 

veel liefs,

Maisie

Reputatie 7
Badge +7

Heee @OnbekendeAnnoniem, Hier ben ik weer! Vorige week had ik ook een reactie geplaatst, maar als je het nu misschien wel leest heb ik een nieuwe bericht voor je: Ik denk/gok dat je een forumpauze heb genomen, dus ik ga je met rust laten na deze bericht haha :D. Op het forum is het saai geworden zonder jouw goeie sterke mening en super handige berichten:( Het is ook heel erg rustig geworden in de bloopertopic haha. Ik hoop dat je snel terugkomt en inziet dat je reacties geweldig zijn:) want ze zijn zo nuttig! En dat zeg ik dus niet omdat ik jou aardig vind, maar omdat ik het echt meen!

Ik denk trouwens dat je best blij wordt als je terugkomt, want er zijn nu minder onzinnige topics door de nieuwe systeem (Dank jullie wel @moderatie!) Dus nogmaals ik hoop dat je snel terugkomt en geniet van je vakantie! Volgens mij is het in Spanje lekker warm en zonnig, dus goed bruin worden hé! Fijne zomervakantie @OnbekendeAnnoniem!

Liefs xxx Banaantje <3

Hey,

I’m back! Ik was niet echt bewust een forumbreak aan het nemen, maar ik kon de motivatie niet echt meer vinden.

Bedankt voor jullie hele lieve reacties! Het nieuwe systeem is zoals @Banaantjeeee zegt echt fijn! Ik zie echt minder onzin-topics. En @Banaantjeeee het is hier nu 45 graden, lekker warm dus. Heb alleen helaas geen zomervakantie dit jaar. 😥 Ik moet door tot volgend jaar en hopelijk heb ik dan in de herfst nog herfstvakantie. Ik heb dit jaar nog geen vakantie gehad. Maar jij ook een fijne vakantie hé!

 

Ik kan nog steeds niet inzien dat me reacties nut hebben, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen. 

@Tartan13, Bedankt! Je reactie maakt me dag weer goed! Van mij krijg je een knuffel terug. En lief dat je zegt dat jullie mij ook willen steunen! (Dat doen jullie al heel erg!!!!)

@MickeyMouse, Thanks! En tortilla de patatas? Gelukt? Goed gegaan? Was het leuk? Lekker? (+ nog 1000 vragen). Oja, mijn trui met 35 graden valt wel mee. Ik draag hem nu met 45 graden. Is echt heet moet ik toegeven. Maar weer lekker eigenwijs en niet effe een t-shirt aantrekken!

@Jesse_6567, Ik ben inderdaad soms te direct. Ik probeer daar ook aan te werken, maar meestal gaat het vanzelf. Het is niet alleen op het forum zo, maar ook irl. Maar ook jij bedankt voor je reactie!

@ikweethetnietmeer2009, Gracias! Ik voel me hier zekers prettig, maar ik heb wel het gevoel alsof ik waardeloos ben. En dat is niet alleen op het forum, dat is eigenlijk altijd en overal. Dus het forum is prettig! 

@Tinker.fan, Bedankt! 

@OnlyMe,  Ik gaf de keus aan jullie, omdat ik niet kon kiezen. Ik word niet echt onzeker door het forum. Onzeker ben ik al, dus als ik van het forum af ga, heb ik wel iets anders om mezelf naar beneden te halen. Snappie? Vast wel! Ook jij, Gracias!

@Banaantjeeee, Thanks! Jouw reactie zijn zoveel beter dan de mijne! Dus jaloers hoef je niet te zijn. Ik ben jaloers op jou! Maar bedankt!

@Maiskolfje, Ik blijf zolang me ouders het niet ontdekken. (zit echt niet stiekem op het forum). Bedankt voor je reactie!

@Monkeyboy69, Bedankt! We leren inderdaad van elkaar. Ik i.i.g wel van jullie. (en jullie van mij hoe je niet moet dweilen (zie blooper-topic))

@Askygirl, Gracias! Ik wil jou ook beter leren kennen. En wat spreek je goed Engels (ben jaloers). 

@strawberriesxmaisie, Ik denk dat mensen me berichten wel lezen, maar niet lezen van lezen. Snappie? Dat het wel gelezen wordt, maar niet dat iemand er echt wat aan heeft. Dat bedoel ik meer. Flut uitleg weer. Dat dus!  Maar thanks!

 

Jullie zijn ook echt toppers! 

Ajuus!

Fijn dat je terug bent @OnbekendeAnnoniem !

Je reacties zijn gewoon nuttig.En nu er minder onzin topics zijn, hoef je ook minder vaak direct te zijn🙂

Reputatie 7
Badge +7

Top dat je er weer bent!! Plaats je nog wat grappige bloopers in de bloopertopic xD? 

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

Je maakt mijn dag helemaal goed! Echt fijn dat je blijft 😘

Groetjes liefs Tartan X 

PS ik heb echt hard gelachen om je mooie verhaal in de blooper topic. Jij schrijft echt zó goed haha! 

 

Reageer