Skip to main content
Vraag

blackmail door persoon die ik ken

Forum|alt.badge.img

Help 

Ik heb een tijdje gestuurd met iemand waarvan ik dacht dat die een meisje was en ze bood aan om naaktfoto's te sturen voor 5 euro en mijn dom hoofd gaat daarin mee en dan blijkt het een jongen te zijn van mijn voetbal die me haat omdat ik niet goed speel en nu dreigt hij om screen te sturen naar iedereen die ik ken.

5 reacties

Anoniem426
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 19 reacties
  • 5 januari 2025

Hey

Praat hierover met iemand

MVG Anoniem 426

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 5 januari 2025
Anoniem426 schreef:

Hey

Praat hierover met iemand

MVG Anoniem 426

Hey 

Ik weet niet tegen wie ik hierover moet praten omdat ik bang ben dat iedereen boos zal zijn

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 204 reacties
  • 5 januari 2025

(Dat het dom was dat ga ik hier niet herhalen dat weet je zelf wel. En dan waarsch. nog met je hoofd herkenbaar erop?) 

Het “”goeie”” is dat je weet wie die kerel is. Hij is niet anoniem! Dat geeft jou een enorm “”voordeel”” dat je hem zo direct kan aanwijzen als de dader.

Ik zou hierover met je coach praten als je een goeie relatie met m hebt (ja, schaamte om het te zeggen dat je voor betaling naaktpics stuurt, effe doorbijten) en misschien met je ouders, of gewoon direct naar de politie gaan. Het is namelijk super strafbaar om zoiets te doen (dreigen met doorsturen, pics aftroggelen, blackmailen) en ze hebben hem meteen te pakken. Dus ook alles bijhouden alles wat gestuurd is op je foon, niks deleten, het zijn bewijzen. 

En verder mss tog ff met de Kindertelefoon chatten of bellen (nrs zie hoofdpagina) dat is echtwel anoniem en gratis en ze kunnen je raad geven. 

Ik zou zeggen goeie moed en bedenk het is jou schuld niet (jij hebt niet uitgedaagd) en nee niet iedereen zal boos zijn. Bel nou ff naar de KT. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 204 reacties
  • 25 januari 2025

En hoe is het afgelopen? Ben ik wel benieuwd naar. Als het het wil zeggen .  

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 78 reacties
  • 3 februari 2025

Naar je ouders gaan. En schaam je niet. Die gaat verdient enorme punishment

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen