Vraag

Beroemd worden

  • 16 November 2020
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoe kan je heel erg beroemd worden op TIKTOK en Youtube?  Ik wil graag tips! 


Bericht samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege regel 14. Plaats je bericht maar één keer.


6 reacties

Haha, jeetje jij wilt graag beroemd worden. Wat je kunt doen is veel tiktoks plaatsen, promoten op je social media en daarmee kan je je kijkcijfers mee boosten.

Het neemt nu iets andere vormen aan, het moderniseert een beetje, maar eigenlijk is het nog precies hetzelfde als vroeger. Als je jong bent en er wordt gevraagd ‘wat wil je worden’, was het antwoord altijd profvoetballer, zanger(es), actrice, presentatrice, etc etc. Nu komt de relatief nieuwe tak van ‘social influencers’ daarbij. Dit zijn gwn de nieuwe idolen. Men ziet dat ze enorm geld verdienen en het ‘ideale leventje’ hebben.

Hier mag je natuurlijk gerust van dromen en ik wil je er ook niet per se van weerhouden om die droom na te streven. Maar ik wil je wel meedelen dat de kans dat je de top bereikt zeer klein is.

Badge

Hey,

Ik zit zelf ook op tiktok en daarbij helpt het om bij je video #foryou er bij te schrijven. Zo kun je op de voor jou pagina komen bij anderen. (dit werkt alleen bij een openbaar account)

Op youtube is het was lastiger. Ik heb zelf geen youtube account, maar je kunt je youtube account natuurlijk promoten op je instagram of tiktok acc.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjesss :)

Badge

het makkelijkst is viral gaan op tiktok, hashtags zijn daarbij heel erg belangrijk. gewoon zo veel mogelijk hashtags

ook moet je goede belichting hebben en iets doen dat mensen interessant vinden, bv comedie of miss zingen. tiktok dansjes doen lijkt me niet slim, heel veel mensen doen het al en het interesseert mensen niet erg, alleen de bekende mensen, zoals charli en addison. 

 

hey!

je kunt niet zomaar ineens beroemd worden. dit kost tijd. het is belangrijk dat je er echt plezier in hebt en orginele content maakt, want als je altijd iedereen na doet, lukt het niet. 

je hoeft niet perse via tiktok ofzo bekend te worden, omdat daar best veel mensen op zitten. als je 1 keer op de foryou page bent gekomen ben je niet meteen beroemd, tenzij je iets speciaals doet:)

Reputatie 7
Badge +19

Maak originele videos. Zo komen je tiktoks op #foryou dan gaan steeds meer mensen je videos liken en gaan ze je volgen. 

Voor youtube is het lastiger. Ik heb geen idee.

Reageer