Ben weer terug...

  • 1 February 2024
  • 8 reacties
  • 310 Bekeken

Reputatie 6

Hey,

Waarschijnlijk heeft niemand mij gemist, maar boeien.…

Kan iemand mij vertellen wat er allemaal op het forum is gebeurd toen ik weg was? Waar is @MickeyMouse gebleven?

Ajuus!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet niet hoe lang je weg was, maar er is nu een topic waar moderatoren een vragenlijst kunnen invullen, er is een topic van @Monkeyboy08 waar je kan stemmen in een poll of je je eigen naam boven aan een @ wilt, maar ik kan je niks vertellen over @MickeyMouse , daar weer ik niks van, sorry

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +5

Hey @OnbekendeAnnoniem1 ,

Leuk dat je er weer bent!!

Ik ben zelf ook even weggeweest omdat iemand me herkend had… Mijn oude gebruikersnaam is Jesse_6567.

Askygirl is ook weggegaan (ik hoop dat ze ook terug komt..) , en mimo is weer terug.

Mickeymouse is idd ook weg, ik heb geen idee of hij nog terugkomt(hoop van wel), hij heeft ook niet de reden verteld. Hij was gewoon zomaar weg:( 

Je werd btw wel gemist hoor😉

Reputatie 7
Badge +11

Heyyy! Fijn dat je terug bent!!! Je werd volgens mij wel gemist trouwens, ik heb veel gehoord over je.

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @OnbekendeAnnoniem1 Leuk dat je er weer bent. je werd wel gemist hoor

Waar @MickeyMouse is gebleven weten we niet.  Hij is hier sinds augustus niet meer geweest en hij is gwn van de een op de andere dag gestopt met reageren. Hij was wel nogal tegen de nieuwe check vlgns mij, misschien heeft het daar wat mee te maken. Hij is al best vaak getagd inmiddels dus dat zou hij in zn mail moeten zien, maar misschien heeft hij gwn geen zin meer in het forum. Dat kan.

Verder heb je niet echt veel gemist volgens mij

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug!  Ik wist ergens wel dat je ons weer kwam versterken 😊😉 leuk en fijn dat je er weer bent! We kunnen je wijsheid goed gebruiken 💪😘

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge +3

Hii @OnbekendeAnnoniem1  

 

Leuk dat je er weer bent! We kennen elkaar nog niet maar aangenaam. Ik ben sinds kort erg actief op dit forum. 

 

xoxox

Reputatie 6

Hey,

@Anoniemxv Thanks! 

@Jesse08 Bedankt! Je bent herkent en bent daarom weggegaan, maar als je dan een gebruikensnaam neemt die bijna hetzelfde is, dan vinden ze je toch zo weer? Ik heb jullie trouwens ook gemist!

@Natureflower Dankje! 

@tim16 Thanks! Wel raar van @MickeyMouse, hopen dat ie terug komt!

@Tartan14 Ik was niet van plan terug te komen, maar ik miste het forum te veel! Aan mij zul je de komende tijd niet zoveel hebben, heb het iets te druk met school enzo.

@Iertje10x Thanks! Aangenaamd!

Ajuus! (zal zoveel mogelijk online proberen te zijn, maar dat zal niet veel zijn 😥)

Reputatie 7
Badge +5

Ja, dat klopt @OnbekendeAnnoniem1 .

Iemand zei wat over iets wat ik nooit tegen iemand had verteld, en toen wist ik dus dat ze me herkend had. Ik had uit paniek mijn account maar verwijderd maar had er niet bij nagedacht dat ik updates wou geven op mijn topics... Ik had eerst een andere gebruikersnaam maar omdat ik die updates toch al had gegeven kon die persoon mij sws wel weer opnieuw herkennen. Dus toen heb ik maar mijn oude gebruikersnaam weer teruggezet zodat iedereen hier mij wel herkend. 

Beetje chaotisch uitgelegd dit🙃

 

Reageer