Hey,
Waarschijnlijk heeft niemand mij gemist, maar boeien.…
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal op het forum is gebeurd toen ik weg was? Waar is
Ajuus!
Hey,
Waarschijnlijk heeft niemand mij gemist, maar boeien.…
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal op het forum is gebeurd toen ik weg was? Waar is
Ajuus!
Ik weet niet hoe lang je weg was, maar er is nu een topic waar moderatoren een vragenlijst kunnen invullen, er is een topic van
Groetjes mij
Hey
Leuk dat je er weer bent!!
Ik ben zelf ook even weggeweest omdat iemand me herkend had… Mijn oude gebruikersnaam is Jesse_6567.
Askygirl is ook weggegaan (ik hoop dat ze ook terug komt..) , en mimo is weer terug.
Mickeymouse is idd ook weg, ik heb geen idee of hij nog terugkomt(hoop van wel), hij heeft ook niet de reden verteld. Hij was gewoon zomaar weg:(
Je werd btw wel gemist hoor
Heyyy! Fijn dat je terug bent!!! Je werd volgens mij wel gemist trouwens, ik heb veel gehoord over je.
Liefs,
M.
Welkom terug
Waar
Verder heb je niet echt veel gemist volgens mij
Welkom terug! Ik wist ergens wel dat je ons weer kwam versterken leuk en fijn dat je er weer bent! We kunnen je wijsheid goed gebruiken
Groetjes liefs Tartan X
Hii
Leuk dat je er weer bent! We kennen elkaar nog niet maar aangenaam. Ik ben sinds kort erg actief op dit forum.
xoxox
Hey,
Ajuus! (zal zoveel mogelijk online proberen te zijn, maar dat zal niet veel zijn )
Ja, dat klopt
Iemand zei wat over iets wat ik nooit tegen iemand had verteld, en toen wist ik dus dat ze me herkend had. Ik had uit paniek mijn account maar verwijderd maar had er niet bij nagedacht dat ik updates wou geven op mijn topics... Ik had eerst een andere gebruikersnaam maar omdat ik die updates toch al had gegeven kon die persoon mij sws wel weer opnieuw herkennen. Dus toen heb ik maar mijn oude gebruikersnaam weer teruggezet zodat iedereen hier mij wel herkend.
Beetje chaotisch uitgelegd dit
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.