Vraag

Ben ik te bot op het forum?

  • 23 May 2023
  • 9 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik heb een vraagje. Mensen vinden mij op het forum soms nogal bot.  Het is altijd goed bedoelt. Ik ben soms botter, dan bedoelt. Ik verstrik mezelf altijd in discussies en ik vind discussies echt gewoon leuk, maar soms vinden mensen mij vijandelijk. Ik bedoel het nooit vijandelijk.

Mijn vraag is nu of ik beter van het forum af kan gaan. Ik wil namelijk niemand kwetsen met mijn meningen enzo.

Dus kan ik beter van het forum afgaan of niet?

Doei!

 


9 reacties

Van mij hoef je er niet af.  Als ik denk dat je vijandig bent vraag ik er naar.  Je hebt mij al uitlegd dat je het niet zo bedoelt.  Voor mij is het dan opgelost.  

Van mij hoef je er niet af.  Als ik denk dat je vijandig bent vraag ik er naar.  Je hebt mij al uitlegd dat je het niet zo bedoelt.  Voor mij is het dan opgelost.  

Voor jou wel, maar voor andere soms niet. Ik voel me echt gewoon heel rot over dat ik soms zo bot ben. Die discussie met jou is 1 keer, maar het gebeurd nogal vaak.

Bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +9

Ach nee man. Ik heb jou nog nooit "vijandelijk" zien overkomen. Straight to the point en anders niet. Lijkt mij heel simpel.

Sommigen mensen mogen mij daarom ook niet maar dat is hun probleem, ga dan maar niet met mij om😂

Zo ben ik ook opgevoed, maar ja. Te laat i guess.

Tuurlijk kan je jezelf verbeteren maar gewoon omdat je logisch en simpel bent, daar hoeft volgens mij geen verbetering in te komen. En van het forum weg. Nee dat hoeft niet. Wat je wel kan doen is 2 of 3 keer je berichtje lezen en doen alsof je iemand anders bent die dan je berichtje leest. Ik doe dat ook.

Je kan van mij part blijven. Ik heb geen problemen met jou mening.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb hier wel bottere mensen gezien. 😉 Heb net ff het geloven in god topic gelezen en zelfs daar vond ik je niet echt bot of zo. Je hebt gewoon een duidelijke mening over dat onderwerp. Prima toch? Heb ik ook.

Je hoeft echt niet weg van het forum hoor.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb hier wel bottere mensen gezien. 😉 Heb net ff het geloven in god topic gelezen en zelfs daar vond ik je niet echt bot of zo. Je hebt gewoon een duidelijke mening over dat onderwerp. Prima toch? Heb ik ook.

Je hoeft echt niet weg van het forum hoor.

Precies die.

Reputatie 7
Badge +7

Je hoeft echt de forum niet af hoor. Je hebt alleen een sterke mening. Dat is juist goed. 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12

Je hoeft echt niet weg hoor! Als je dat wel zou doen,dan zou ik dat heel jammer vinden. Op mij kom je totaal niet bot over hoor! Juist op een lieve kritische en behulpzame forummer.

-OnlyMe

Van mij hoeft het ook zeker niet!

Ik vind het soms juist prettig als mensen direct maar toch aardig zijn.

Hey,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik zal het forum dan niet verlaten.

Bedankt!

Reageer