Vraag

Ben ik gehackt door Omegle?

  • 17 June 2022
  • 4 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Dus ben een jongen van 16 en zit sinds een paar dagen veel op omegle (vooral chat) nu zat ik Derjuist op mijn i-pad deze flikkerde en ging uit daarna terug aan en een aantal apps onzichtbaar dan mijn e-mail gecheckt en jawel ik ben gehacked nu mijn vraag kan dit door omegle, ik heb mijn snap vaak gegeven (fake snap met andere e-mail en ww) drm zou ik het raar vinden want andere email en ww en op geen enkele link of op vreemde site ingelogd of is dit toeval want ik zou graag met omegle willen doordoen 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Omegle is compleet onbeveiligd dus je loopt snel gevaar. Ik snap dat het leuk of spannend kan zijn, maar Omegle is gewoon een erg onveilige site. Maakt niet uit of je jong, oud, vrouw, man, iets anders, slim, dom of wat dan ook bent; Er zitten veel van het verkeerde volk op Omegle en niet iedereen is te vertrouwen. 


Daarnaast nog een vraagje, hoe weet je dat je gehackt bent, en wat is er gehackt?

Reputatie 1
Badge +1

yep ik zou wel uitkijken ik heb zelf ook acc en nog nooit ge hackt maar wel opassen    als ik een tip mag geven moet je ww niet opslaan dat staat altijd rechts boven in er staat dan dit….wil je dit opslaaan? dan moet je niet aceptteren succses

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Ligt er een beetje aan of je op een link ofzo heb geklikt die iemand anders gestuurd heeft of gewoon alleen gechat hebt en verder niks

Reputatie 7
Badge +15

Hoe weet je of/ en zoja , dat he door Omegle n bent gehackt, of ben ik nu zoooo blind, en kijk k met mn neus?! 
 

xxx

 

 Mij_Niet_Gezien 

Reageer