Vraag

asmr youtube kanaal

  • 16 July 2020
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Hoi alemaal 

het leek me leuk om een Asmr YouTube kanaal te starten aleen ben ik bang dat mensen uit me klas (of en) familie dat account vinden en het raar gaan vinden en me misschien er mee gaan pesten

ik sta namelijk al niet goed in de klas ze vinden me raar en Haaten me 

Mijn vraag is is het verstandig om een account aan te maken of hebben jullie tips hoe ik dat kan doen 

growtjes een onzeker meisje 


2 reacties

Hey Klavertje4

 

Als je een negatieve reactie vanuit je omgeving vreest, is het misschien verstandig om het Youtubekanaal anoniem te maken. Je zou je gezicht bijvoorbeeld niet kunnen laten zien in video’s, en in de plaats natuurfoto’s kunnen laten zien. Ook zou je je stem enkel fluisterend kunnen gebruiken; op die manier word je vast een stuk minder snel herkend. 

 

Op zich vind ik het jammer dat de mogelijke reacties uit je omgeving je stress bezorgen. Je zou in principe alle recht horen hebben om jezelf te laten zien op het internet, zonder daar negatieve reacties op de verwachten. 

 

Als ik jou was, zou ik het Youtubekanaal anoniem beginnen. Je bekijkt of je het leuk vindt om te doen, en wie er zoal naar je platform toe komt. Heb je wat meer zelfvertrouwen opgebouwd en lig je wat beter in de klasgroep, zou je eventueel een zogenaamde ‘face reveal’ kunnen doen, waarin je laat zien wie jij bent; degene die achter het kanaal zit. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

hey, klavertje4

 

het is natuurlijk een keuze die jij moet maken en niet je klas met hun gedrag. als jij dat wil doen, just do it. je zou (zoals hierboven aangegeven) anoniem kunnen beginnen zodat als je het echt leuk vind je het uiteindelijk persoonlijk kan maken.

 

veel suc 6

 

MVG annoniemejongen

Reageer