Vraag

Apple Pay

  • 2 December 2019
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey

Ik wil dus Minecraft kopen, maar dat mag niet van mn ouders. Ondanks dat ik het van mijn eigen geld betaal. Nu ga ik een apple cadeaubon kopen en die gebruiken. Maar het Apple ID is nog steeds onder het e-mail adres van mijn vader. Krijgt hij te zien wanneer ik iets koop ermee? 


6 reacties

Badge +1

hoi @GalaxyDeer 

ik denk van wel, ik weet niet exact hoe het zit (ik heb android)

omdat hij waarschijnlijk een bevestigings-mail krijgt ofzo.

probeer een nieuw apple ID te maken?

of gewoon je ouders zien te overtuigen…

succes nog!

Badge

Hey

Ik wil dus Minecraft kopen, maar dat mag niet van mn ouders. Ondanks dat ik het van mijn eigen geld betaal. Nu ga ik een apple cadeaubon kopen en die gebruiken. Maar het Apple ID is nog steeds onder het e-mail adres van mijn vader. Krijgt hij te zien wanneer ik iets koop ermee? 

Hoi Galaxy deer, 

Ik heb een paar maanden terug hetzelfde gedaan maar dan met een google play kaart en voor msp (stiekem). Mijn account stond onder mijn eigen email en ik kreeg wel een melding binnen dat de betaling succesvol verlopen was. Ik weet niet of het ook zo bij Apple is. Maar het verstandigste is denk ik gewoon om een extra account aan te maken met jou email erop. En als het het niet stiekem wilt aanmaken is het denk ik het beste om het met je vader te overleggen. 

Groetjes Nora13

 

Hallo GalaxyDeer :)

Waarom mag je dat niet kopen van je eigen geld? Dat snap ik niet of zijn je ouders van het type verstandig omgaan met geld en niks uitgeven? Ik zou gewoon een nieuwe Apple ID aanmaken aangezien hij waarschijnlijk wel een betalingsbevestiging krijgt.

-Dr8gon99

Badge +1

Ja hij krijgt dan een email ik zal dan blijden smeken of zelf een Apple ID aanmaken

Ik kan idd wel een nieuw account maken, maar dan kan ik niet meer terug inloggen bij mijn vaders account omdat ik het wachtwoord niet weet. En als ik naar hem toe ga om in te loggen kimt hij erachter en heb ik wat uit te leggen. XD

oh ja, mn ouders laten het me het niet doen omdat ze het onzin vinden om geld uit te geven aan virtuele dingen.

Kun je niet met contant geld in een winkel gaan kopen?

-Dr8gon99

Reageer