Vraag

android telefoon

  • 24 October 2018
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo iedereen,

ik heb een vraagje...

ik heb een samsung telefoon j5 (2016)) gekocht, in 2017. en als ik snapchat open, en ik een foto wil maken met een filter dan dat de camera van mijn telefoon heel erg vastloopt. ook toen ik nog 1 jaar geleden mijn telefoon nog kocht met mijn vader, deed de camera heel raar. mijn vraag is: hoe kan ik het herstellen zodat het NIET meer vastloopt op snapchat & andere apps (met filters) ?
alleen zonder filters gaat het best nog okay...

bedankt voor het lezen!

groetjes, x

3 reacties

hey,

ik heb hetzelfde met dezelfde mobiel, ik denk dat het 2 oorzaken kan hebben,
1: de mobiel is te oud voor de filters en kan het niet aan kwa grafische aspecten.
2: onlangs was er een systeem update voor J5/2016, sindsdien heb ik meer last met internetten en fotos
Ik denk dat te app te groot en zwaar is voor jouw huidige telefoon. 2016 is oud vegeleken met de laatste update van Snapchat denk ik. (Ik heb hier weinig verstand van, want ik gebruik geen Snapchat.)

Je zou wel kunnen proberen om in ieder geval alle andere apps helemaal af te sluiten als je Snapchat gebruikt. Dan wordt je telefoon hopelijk wat sneller.

Gr. Pin
Hey!
Ik heb een J3 2016 gehad (best al een tijdje geleden) en daarop had ik hetzelfde probleem. Uiteindelijk kreeg ik zoveel problemen met die telefoon, dus ben ik overgegaan naar een iPhone 6s.
Ik heb eigenlijk geen tip haha, maar het probleem komt dus zeker vaker voor en het is zo irritant! Tja, ehm, verder is dit dus niet echt een nuttige reactie ofzo ahaha
x suikerspinnn

Reageer