Vraag

Andrew goed of niet?

  • 9 September 2023
  • 25 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Er is al topic over andrew tate maar dat is al 5 maanden geleden dus ik wil nieuwe starten. Personlijk is Andrew tate mijn grootste idol. HIj heeft mijn voor gezorgen dat ik beginnen met trainen van mijn lichaam. Online bussiness. Zonder ben ik maar normaal.  Hij rook sigaren maar hij rookt al meer dan 10 jaar maar nog Andrew tate longen is nog steeds complete net als mensen die rook. Als je goede dingen voor de wereld dan krijg je ook goede dingen terug. Drm is Andrew tate niet dood denk ik.


25 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Gokus!

Ik weet niet veel over Andrew Tate maar wat ik over hem weet is niks goeds! Ik vind dat hij best zelfzuchtig is en dat hij heel erg tegen LHBTQ+ is. Over roken gesproken, zou je liever 1 man geloven die zegt dat roken ´goed´ voor je is, of een paar duizend wetenschappers die het meerdere keren hebben onderzocht en er talloze bewijze zijn dat roken slecht voor je is? Ik geloof daar liever de meerderheid. Maar terug naar LHBTQ+, zijn mening daarover kan ik persoonlijk niet accepteren, waarom zou je mensen verbieden zichzelf te zijn?! Bovendien zijn over LHBTQ+ onderzoeken gedaan en daaruit komt dat het geen keuze is. Als mensen bv. trans* zijn dan is dat niet hun keuze maar al voor de geboorte vastgelegd. Ik accepteer je mening maar ik vind hem niet goed. En hier is mijn mening.

Liefs Caiya

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb zo'n vermoeden hoe dit gaat aflopen. Vraag, wedervraag, weer een vraag en zo eindeloos door. Elke topic met dit of verwant onderwerp eindigt in een welles nietes, ik-heb-gelijk-en jullie-niet- en een waarom-spelletje, en ik vraag me ook af wat hier het doel van is. Ik pas! Ben benieuwd of dat een keer kan zonder wedervraag of zware conclusie dat ik iets niet durf of dat ik ongelijk heb.  Dit begint de kant op te gaan van de penislengte topics. Te veel, te vaak en te overbodig. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap ook niet waarom er weer een nieuw Andrew Tate topic nodig is.  TS had toch gewoon kunnen posten in het al bestaande topic? Of is die gesloten of zo? Verder sluit ik me aan bij @Maiskolfje. Discussies over dit onderwerp zijn zelden zinvol. 

Reputatie 4
Badge +2

@Caiya  haat  tegen lgbt ik denk het niet hij heeft zelf een gay vriend. Hij bedoel als je gay of homo ben of noem het maar op. Hoeft ook niet heel veel gedoeld over moeten. Is ook wel beetje onzin. Sommige kinderen moeten halfnaakt mensen  zie. Je ben gay dat is genoeg niet dat je gw hele bedoel gaan maken. Mijn tante is transgender en ze doe gw normaal. Niet gek doen op straat voor je recht 

Oh god, weer een nieuw Andrew Tate topic. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik dacht dat dit wel een keer besproken was. Ik kijk denk ik terug in de tijd. Net als die Tate. Die komt uit 900 ofzo.  Weer een topic over hem, no thanks. Er zijn veel belangrijkere en interessantere onderwerpen voor een topic. Ik bedank er voor. 

Reputatie 7
Badge +17

@XYZ Tja, de fanboys raken er niet over uitgepraat. 😂  Maar goed, voor de liefhebbers zijn er al twee topics over die gast die nog gewoon open zijn. Ik zie het nut van dit topic dan ook niet echt in.

Inhoudelijk ga ik er ook niet meer verder op in want dat wordt toch weer een welles-nietesdiscussie en daar heb ik geen zin in.

Reputatie 4
Badge +2

Andrew tate van vorig jaar en nu is anders. Hij heeft kinderen en heeft in de gevangenis gezeten daardoor is hij meer volwassen.  Als je Andrew tate haat zonder reden dan mag je still zijn.

Reputatie 7
Badge +17

@Gokus  Met alle respect, maar niemand is jou uitleg verschuldigd hé. Het punt is gewoon dat de meesten hier blijkbaar niet echt zin hebben in de zoveelste Tate discussie. Die is hier al zo vaak gevoerd dat ik precies weet wat voor antwoorden jij gaat geven.

Maar goed, jij vind hem helemaal geweldig. Dan maakt het toch niet uit wat anderen van hem vinden? Blijf gewoon lekker Tate fan en ga de tegenstanders niet proberen te overtuigen. Dat gaat je toch niet lukken.

En nu hou ik er echt mee op. 😂

Reputatie 4
Badge +2

@tim16  het is 6 maanden geleden sinds de oude topic en was maar twee topic over Andrew tate dus het is niet zoveelste keer. 

Reputatie 7
Badge +12

Er gebeurt dus precies wat @Maiskolfje al voorspelde. Mensen worden woorden in de mond gelegd en iedereen die geen zin heeft in deze draad wordt neergezet als verliezer van de discussie of toegever van het gelijk van de Taters. Of als vluchter voor de 'waarheid' van deze 'man'. Beste TS, neem er gewoon eens genoegen mee dat mensen hier geen zin in hebben en jouw desondanks geen gelijk gaan geven. Jij gaat hier ook weer op reageren maar ik heb alvast een nieuwtje voor je: ik ga er niet meer op in. Ik was, ben en blijf het niet met je eens al typ je een miljoen woorden. En hoeveel accounts je ook aanmaakt. Punt. 

Reputatie 7
Badge +17

Oh, er zijn wel meer Tate topics geweest dan die twee. En hij is ook besproken in topics die in de eerste instantie niet over hem gingen. Als je echt wilt weten wat ik van hem vind dan kun je dat in die andere topics nalezen. Ik ga dat hier niet nog eens dunnetjes overdoen. Zo boeiend vind ik die man nou ook weer niet. Fijne avond verder.

Reputatie 4
Badge +2

@tim16  maar je moet voor jezelf kunnen zorgen stel je voor je ouders gaan dood wie gaat er voor jouw zorgen. Niemand dus. Alleen jezelf kan je redden 

Reputatie 4
Badge +2

@tim16  @Tover01  De grootste tegenstander is jezelf als je  niet eens tegen jezelf kun winnen dan kan je ook niks doen. Als je niet love naar jezelf heb wie gaan op je verlief worden

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Willen jullie ervoor zorgen dat je niet offtopic gaat?

 

Alvast bedankt,

Emma, De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Hahaha, andrew tate is ook echt goed, luister vooral niet naar die linkse jongeren hier die hem haten, zij begrijpen echt niet eens waarom ze hem haten.👍

Reputatie 7
Badge +17

Gaan we weer. Ik begrijp heel goed wat ik voor moeite met die 'man'heb. Graag niet voor anderen invullen wat ze vinden en denken, dankjewel.  Lekker democratisch ook: niet naar anderen luisteren. Het enige waar ik nooit naar zal luisteren is racisme en fascisme en voor de rest als iemand andermans mening  respecteert maakt het mij niet uit of dat links of rechts is. Als het maar met wederzijds respect is. En meneer Tate heeft dat al niet eens. Maak je trouwens geen illusies, ik ga geen verdere discussie aan.  Slot.

Dream on @Nerd2osb .ik hoop dat je ooit niet meer bang hoeft te zijn voor mensen die een beetje anders zijn dan jij en dat je kunt accepteren dat iedereen van anderen verschilt. We zijn geen automatons of Borg. Gelukkig maar. 

Reputatie 1
Badge

Niet meee bang hoeft te zijn van mensen die een beetje anders zijn dan ik? Wat bedoel je daar nou mee, like ik kan zeker wel accepteren dat jullie andrew haten maar ik vind het belachelijk dat geen van jullie echt weten waarom

Reputatie 1
Badge

Gaan we weer. Ik begrijp heel goed wat ik voor moeite met die 'man'heb. Graag niet voor anderen invullen wat ze vinden en denken, dankjewel.  Lekker democratisch ook: niet naar anderen luisteren. Het enige waar ik nooit naar zal luisteren is racisme en fascisme en voor de rest als iemand andermans mening  respecteert maakt het mij niet uit of dat links of rechts is. Als het maar met wederzijds respect is. En meneer Tate heeft dat al niet eens. Maak je trouwens geen illusies, ik ga geen verdere discussie aan.  Slot.

Je zal nooit luisteren naar racisten en fascisten wat ik ook begrijp, maar andrew is geen van deze dingen, jullie haten tate omdat jullie allemaal denken dat hij vrouwen haat maar dat doet hij helemaal niet, ze halen alles uit de context en laten een paar clips van hem zien wat totaal uit de context is gehaald en ze zeggen vervolgens dat hij vrouwen haat en jullie geloven het allemaal, jullie hebben niet eens zijn podcasten gezien maar geloven wat de hele media zegt, jullie hebben echt een heel verkeerd beeld over wat andrew tate nou echt is.

Er zijn zoals bij bijna alle dingen wel goede aspecten aan wat Tate zegt maar zijn persoonlijk gedrag vooral met religie en andere dingen vind ik niet goed.
Hij is best wel los met deze dingen en hij zegt 90% van wat hij zegt alleen maar om aandacht te krijgen. Ik snap dat hij je kan helpen met veel dingen maar er zijn veel andere mensen die je als rolmodel kan hebben en die je beter kunnen helpen. Tate is een beginpunt maar je moet altijd verder want niet alles wat hij zegt is waar en je kan er geen goed wereldbeeld op bouwen en er is altijd een val bij dit soort internet gurus.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou zo graag willen dat we hier op dit forum elkaar weer gaan helpen, in elkaars waarde laten en respecteren ipv al die negatieve energie te steken in steeds weer nieuwe zinloze topics over allerlei sinistere figuren die mensen die anders zijn dan zij het leven niet gunnen.  Dit leidt tot niets en heeft nog niemand een spatje verder geholpen, met wat voor vraag of probleem dan ook. Sterker nog, dit creëert alleen maar extra problemen en ergernis. Ik wil iedereen die het beste met andere mensen voor heeft vragen om de waarde en kern van dit forum te behouden en deze akelige provocatie-topics te laten voor wat ze zijn. Ik blijf er vanaf nu van weg. 

Tartan

Reputatie 7
Badge +12

@Tartan13  zo is het! Ik negeer ze vanaf nu ook. Heb er meer dan genoeg van.

Liefs Tover, individu, pro lhbtiq en pro eigen keus. 

Reputatie 2
Badge

ik vind dat hij zeker wel goede dingem zegt, maar ook rare en niet kloppende dingen. 

Badge

Wees gewoon de ALPHA SIGMA MALE ULTRA WOLF KAY CENET RIZZ FAMUN TAX LORD OHAIO RIZZLER SPEED MEAT 

 

# GRILPOWERR

ik hoop dat dit heeft geholpen

Reageer