andere sites

  • 5 February 2021
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

hey hey,

weet iemand nog andere site´s zoals de kindertelefoon?


4 reacties

Hee Secretgirl2003,

Er zijn nog wel andere site’s dan de Kindertelefoon, het is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van wat je zoekt.

Op de site van PratenOnline staan per onderwerp wat site's en sommige hebben ook een forum, 

Info - PratenOnline.nl

Wellicht staat daar wat tussen.

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

weet je toevvalig ook een site waar je met mensen kan chatte om mensne te helpen dus zeg maar dat ik met andere mensen kan chatte die hulp nodig hebbe

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Secretgirl2003,

ikzelf weet niet echt andere sites waar je kan chatten op de Kindertelefoon na. Ik zie wel dat je echt al een boel topics hebt gemaakt over dat je anderen wilt helpen omdat je 17 bent en al behoorlijk wat levenservaring hebt.

Wist je dat je je kan aanmelden als jongere vrijwilliger bij de kindertelefoon? Dan werk je bij de jongerenchat. Daar help je jongeren ongeveer van je eigen leeftijd of iets jonger. Het werkt ongeveer hetzelfde als de andere chat, alleen zitten er geen volwassenen maar jongeren achter de chat.

Op dit moment is er alleen plek in Tilburg, dus dan moet je daar wel in de buurt wonen.

Dit was niet precies je vraag, maar omdat het wel een beetje aan je eisen voldoet zeg ik het toch even.

 

Groetjes,

Paardebloem

 

Hee Secretgirl2003,

Zelf zou ik niet echt sites weten waar je met anderen kunt chatten om anderen te helpen. Ik zie op het forum weleens Discord voorbij komen, ik weet niet of je daar iets mee kan.

Daarnaast kun je misschien wel iets met de tip van Paardebloem.

Op je telefoon kun je ook apps downloaden waar je met mensen kunt chatten. Bijvoorbeeld 'talk life' of een app als 'I am sober'. Dat is en app om van een verslaving af te komen, bijvoorbeeld zelfbeschadiging, daar kun je ook berichten sturen en elkaar steunen.

Groetjes,
Simply Me

Reageer