Vraag

Alweer barsten in mijn telefoon

  • 27 May 2022
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Twee weken geleden heb ik mijn telefoon laten vallen en toen was het hele scherm gebarsten. Gelukkig deed mijn telefoon het nog steeds maar ik was doodsbang om het aan mijn ouders te vertellen. Toen ik thuis kwam (ik had mijn telefoon in de bibliotheek laten vallen) waren mijn ouders nog niet thuis en heeft mijn zus mij getroost een kwartier later kwam mijn moeder thuis en ik vertelde dat mijn scherm kapot was en zij werd helemaal niet boos en toen mijn vader thuiskwam heeft mijn moeder het aan hem verteld en hij was ook niet boos, maar ze zeiden juist dat ze begrepen dat zoiets een keer kon gebeuren, daarna hebben we mijn scherm laten repareren, maar na de reparatie deed mijn telefoon het niet meer dus mijn vader kocht een nieuwe nu heb ik mijn nieuwe telefoon weer laten vallen en er zitten weer barsten in en weer doet hij het nog steeds, maar hoe moet ik dit nu vertellen ik hoef trouwens niet alweer een nieuw scherm maar ik ben bang dat ze boos gaan worden

Wat moet ik doen???


2 reacties

Oef, vervelend! Heb je dan geen hoesje om je telefoon of een screen protector? In jouw geval zou ik die namelijk zeker aanraden. Neem een glazen screenprotector en een hoesje dat boven de rand van het scherm uitsteekt, waardoor die niet op het scherm kan vallen. Voor nu zou ik afhankelijk van hoe erg de schade is er of nog een tijdje mee wachten om het minder erg te maken, of het als eerst tegen je moeder zeggen. Het is natuurlijk een ongelukje geweest, maar ik snap wel dat ze boos zouden kunnen worden, want het is vrij onhandig.

Reputatie 1
Badge

Ik heb precies dit ook een keer gehad! Ik voelde me vreselijk en dom. Mijn ouders waren best wel boos geworden. Maar je moet het ze ooit vertellen, anders komen ze er zelf wel achter. Probeer er niet een groot geheim van te maken. Dit komt heel vaak voor, vaker dan je denkt. Het kan nou eenmaal gebeuren, ook vaker dan 1 of 2 keer. Jouw ouders hebben in hun jeugd vast ook wel zoiets meegemaakt, wat ze liever geheimhielden zeg maar. Ze kunnen niet voor altijd boos op je zijn. Het gaat wel weer over. Misschien kan je het eerst aan je zus vertellen, als je dat fijner vind? Succes!

Reageer