Vraag

aanhalingsteken word een raar tekentje!?

  • 1 August 2018
  • 6 reacties
  • 461 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal, Ik heb al een tijdje een verhaal waar ik mee bezig ben. MAAR ik heb er al een tijdje niet aan gewerkt op de laptop..maar nu doet mijn aanhalingsteken het niet op google docs? zeer vervelend want ik wil graag verder! iemand tips??

groettttt

6 reacties

Ik zou even Googlen wat het kan zijn❤️
Doet hij dan helemaal niets of krijg je dan een ander teken?
En is het alleen bij het aanhalingsteken of zijn andere tekens ook verwisseld?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je zou kunnen proberen Crtl + Shift tegelijkertijd in te drukken. Soms druk je net op een verkeerde knop waardoor je toetsenbord lay-out veranderd. Met deze twee knoppen reset je hem als het ware. Al lijkt dit bij jou niet het probleem te zijn. Het kan ook met de ingestelde taal van het toetsenbord te maken hebben. In dit geval kun je proberen het stappenplan op deze pagina te volgen. Hopelijk zal je probleem door een van beide opgelost worden.
Nee ik krijg geen aanhalingstekens maar dit tekentje: Þ... heb het maar even gekopieerd, maar hetis wel erg irritant alsje iemand n je verhaal wilt laten praten , snap je? hier doet ie het wel ''''''!?!? maarbetekent dit teken iets en ben ikweer een beetje dom ofzo??

greettzzzzzz
Misschien helpt dit:
Om dit te herstellen doorloop je de volgende stappen:
1Ga naar Start
2Klik op Instellingen of Configuratiescherm.
3Klik op Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen.
4Ga naar het tabblad Talen of Toetsenborden en Talen.
5Klik op de knop Details om naar het dialoogvenster Tekstservices en invoertalen te gaan.
6Kies voor het tabblad Instellingen.
7Zorg ervoor dat je kiest voor de Nederlandse toetsenborddefinite met als toetsenbordindeling 'Verenigde Staten (internationaal)'
8Verwijderen in het dialoogvenster Tekstservices en invoertalen de vorige ingestelde taal (deze ondersteunt de dode toets klaarblijkelijk niet).

Stond op internet

^
Future
Reputatie 1
Badge +1

Als je een chromebook hebt dan staat er op het internet dat je naar het kader moet gaan waar je ook je bluetooth enzo aanzet.

Rechtsonderin is er dan een afbeelding van een toetsenbord en daar moet je het pijltje naar beneden klikken en het toetsenbord veranderen van internationaal naar Nederland. 

Ik zag het in het Engels op internet staan. 

 

If you're using a Chromebook, it sounds like you accidentally switched your keyboard to "international." Click on the bottom right of the shelf (where the battery info and clock are located). Click on the downward arrow to the right of "keyboard" and change the keyboard to US (or whichever country you're in).

 

Dit is het orgineel

Reageer