Skip to main content
Vraag

vriend van vriendin word mishandeld

• 18 maart 2025
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy! Een vriendin van mij heeft een vriend die in een heel nare en gevaarlijke situatie zit, maar het lijkt alsof er niks aan word gedaan. Hij word  om de zoveel tijd meegenomen en mishandeld door een andere oudere jongen.  Daarna brengen hij hem weer thuis of hij komt naar zijn huis, hij word vastgebonden, geslagen en allemaal andere naren dingen. Hij is er al een keer door in het ziekenhuis belandt en het word steeds erger. Mijn vriendin appt met die oudere jongen en word gedwongen info te geven anders doet hij weer iets ergs bij die jongen. Ook word er stuurd hij verslag van wat hij bij hem gedaan heeft en dreigt hij  met wat hij nogmeer gaat doen. Er is (nog) geen volwassenen  bij betrokken. Mijn vriendin en andere betrokkenen mensen zijn al meedere keren naar de politie geweest maar die lijkt niks te doen. Vrijdag ga ik met mijn vriendin weer naar het politiebureau, volgens de dreigingen word die vriend zaterdag weer meegenomen. We gaan dus al naar de politie maar wat als die weer niks doen?? Wat moet ik doen?

NaamVergeten
Forum|alt.badge.img+4

Beste ​@Larah487,

Ben je nu al wel naar de politie gegaan, maar heb je nog geen andere volwassen verteld hierover of begrijp ik het verkeerd? Mocht het niet zo zijn meteen je ouders er bij betrekken.

Dit is een moeilijke situatie. Waarschijnlijk is de politie beter in staat om je te helpen.

Kunnen de ouders van die jongen niet iets doen? Of zijn zij deel van het probleem?

Laat je vriendin alsjeblieft niks sturen naar die oudere jongen. Het zal alleen maar tegen je worden gebruikt.

Mocht de politie toch weer niks doen zoals je zegt dan lijkt het me verstandig om de kindertelefoon te bellen aangezien zij jou veel beter en sneller kunnen helpen met zo’n ingewikkelde situatie dan het forum.

Groetjes,

NV

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen