Verkrachting? Ik heb het nog niemand verteld

  • 19 April 2022
  • 6 reacties
  • 599 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Net nieuw
  • 7 reacties

hoi, ik was dus laast op t strand en mn ouders waren al weg maar  ik moest naar de wc en daar was een best wel lange rij dus ik ging daar staan en de wc’s hadden geen gender soort van dus iedereen ging naar de zelfde wc’s en ik stond daar in dei rij en er stond een man voor me en achter me en we stonden best wel dicht op elkaar en toen voelde ik dat die man achter me een beetje zn stijve in me probeerden te duwen ( we hadden nog kleding aan) en toen die voor me kwam ook dichterbij en uit eindelijk ging de man achter me ook me billen aanraken! ik durfde er niks van te zeggen ofzo want ik vond t dood eng, ook toen ik van de wc af kwam stonden ze daar op me te wachten er was niemand meer bij de wc’s alleen hun 2 en ik, ik ging me handen wassen en toen duwde een man me in een wc hokje en gingen ook aan mn vagina zitten en me billen en borsten ik voelde me heel onconvertabel en probeerde weg te komen uit eindelijk kon ik weg en rende ik weg naar me fiets. ik heb t nog aan niemand verteld.


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Wat erg dat dit je overkomen is emm,
Ik raad je aan om dit tegen iemand te zeggen om het te verwerken als dat nodig is

Reputatie 3
Badge

Wat erg dat dit je overkomen is emm,
Ik raad je aan om dit tegen iemand te zeggen om het te verwerken als dat nodig is

super bedankt <3 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy emm wat heftig dit echt ga naar iemand toe en praat erover. Dit is niet oké gooi alles eruit huil maar dat helpt echt.

Wilhelmavemela.

Hoi, het is echt niet oké dat dit gebeurd is. Je kan het denk ik het beste aan je ouders vertellen en dan samen naar de politie gaan want dit kan echt niet. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik zou dit zeker aangeven bij de politie !  Dat is echt heel fout wat die lui deden en jij zit er nu mee. En bel met de kindertelefoon !  Zij kunnen je adviseren.  Bovenaan de pagina staat wel hoe en wanneer dat kan :)

Sterkte ! Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, Ik zou het wel tegen je ouders  vertellen en dan naar de politie, als ze de viespeuken te pakken hebben moeten ze voor de rechter verschijnen en dan krijgen ze hoop ik 4 jaar cel. bel of chat voor nu even met de kindertelefoon en wacht even hun mening af. Heel veel sterkte!

groetjes en liefs, Purple 

Reageer