Skip to main content
Vraag

trap tussen benen en buik

Ik heb ruzie gehad met vriend, hij trapte super hard in mijn vagina en denk dat er bloed is uitgekomen, hij heeft daarna nog in mijn buik gesjot ook, is dit gevaarlijk?

7 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2442 reacties
  • 13 maart 2025

Hey, dat is niet alleen gevaarlijk maar ook misdadig. Je zou hier eig aangifte van moeten doen en het onmiddellijk uitmaken/ gedaan maken met die vent. Dit deugt niet en mag niet. En zo iemand moet je echt niet als "vriend" hebben. Sorry dat ik het zo hard zeg maar is echt zo. Jij verdient een veel leukere vriend en hij hoort in de cel. Vind ik. En het is misschien wel verstandig om even naar je dokter te gaan 😘

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 195 reacties
  • 13 maart 2025

Ja! Dat is niet oke! Dat moet je echt niet pikken en sowieso moet je hem neit meer als vriend hebben en het bespreken met ouders of politie

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 429 reacties
  • 13 maart 2025

Helemaal eens met ​@Tover01.  Dumpen, dat soort types wordt alleen maar gewelddadiger.    Nu schopt hij je tot je bloedt; wat is het volgende: messteken, een baseballbat? 

Verwondingen laten vaststellen door een arts en dan aangifte doen bij de politie.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3250 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi, volg ​@Tover01  zijn advies! 100% juist!  Wat een idioot zeg die “vriend”. Dumpen inderdaad, en aangifte doen. Hoe gaat het nu met je trouwens? 

Groetjes liefs Tartan X

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • 1214 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi @cutiegirl,
Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1748 reacties
  • 14 maart 2025

Idd aangifte doen. En hem dumpen. En daarna even naar de dokter gaan. Zeker als het nogsteeds bloed

Groetjes Lupus

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 516 reacties
  • 14 maart 2025

Ga zeker naar de huisarts, kan mss inwendige bloeding zijn? 

En vertel dit aan je ouders. Heb je nog andere klachten of alleen toen? 

Sluit me aan bij de rest. 

Liefs Silence 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen