pijn

  • 24 March 2019
  • 2 reacties
  • 327 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey, deze avond zou ik mijn kamer op gaan ruimen maar had mijn telefoon voor muziek. 1,5 uur later kwam mijn vader naar boven en zei dat ik nog niks had gedaan. hij zei ook dat ik mijn telefoon en laptop weg moest doen, dus ik ging naar beneden om mijn telefoon weg te leggen schreeuwt hij opeens dat mijn laptop ook uit moest dus ik zei ja even mijn telefoon weg leggen. maar ik werd gek van zijn geschreeuw dus gooide de deur dicht. hij rende naar beneden greep me vast, draaide mijn arm om tilde me op en duwde me tegen de deur aan, ik wilde doen wat hij vroeg maar hij gaf me de kans niet. ik heb nu super veel last van mn arm en moest dit verhaal even kwijt.
groetjes xx

2 reacties

Hey, Sadgirl,

Je had misschien je kamer wel moeten opruimen, maar wat je vader doet is kindermishandeling en mag niet. Daarom kun je VeiligThuis gaan contacteren of de KT zelf.

Groetjes,
Geen_Naam
Hoi

Wat naar dat je vader zo fel reageerde. Hij heeft het recht niet om jou pijn te doen. Gebeurt dit vaker?

Zoals Geen_Naam zei, kan het nuttig zijn om je verhaal te delen met een hulporganisatie zoals de KinderTelefoon en Veilig Thuis. Deze linkjes kunnen je eventueel verder helpen:
Is er een huisgenoot of familielid waarmee je dit voorval zou kunnen bespreken? Je kan ook terecht bij de huisarts. Daar kan je je arm laten nakijken, en vertellen hoe je aan die blessure komt.

Groetjes
Kenshin

Reageer