Vraag
Moeder flipt weer
Ik kwam net laat thuis door een afspraak met een goede vriendin, en ik zag al dat mijn moeder slechtgezind was. Dus toen liep ik al vast naar boven om confrontatie te vermijden. Voor vijf minuten gaat alles goed, maar daarna komt ze naar boven stormen, witheet van woede. Ik snap er niets van dus dat ik zeg ook. Ze zegt dat ze me heeft geroepen maar ik heb niks gehoord.
Dan begint ze spullen van en uit mijn bureau naar me te gooien en daarna gaat ze schoppen, slaan en schelden. Eigenlijk het gewone wat ze doet als ze boos is.
Dan denk ik dat ze klaar is, maar dan ziet ze dus iets bijzonders liggen. Ik heb met moeite een gesigneerde foto van mijn favo acteur weten te krijgen, en ze weet dat ik er waarde aan hecht. Wat doet ze? Ze verscheurt het. Dat vind ik nog het ergste.
Morgen ga ik naar mijn vriend toe en dan vertel ik hem alles. Hij weet wel dat mijn ouders me slaan, maar ik heb hem maar gezegd dat het meevalt om hem niet ongerust te maken. Ik hoop dat ik daar een nachtje of twee mag slapen.
Sorry dat ik weer lekker kom zeuren, maar ik ben nu echt even op van verdriet.
Dan begint ze spullen van en uit mijn bureau naar me te gooien en daarna gaat ze schoppen, slaan en schelden. Eigenlijk het gewone wat ze doet als ze boos is.
Dan denk ik dat ze klaar is, maar dan ziet ze dus iets bijzonders liggen. Ik heb met moeite een gesigneerde foto van mijn favo acteur weten te krijgen, en ze weet dat ik er waarde aan hecht. Wat doet ze? Ze verscheurt het. Dat vind ik nog het ergste.
Morgen ga ik naar mijn vriend toe en dan vertel ik hem alles. Hij weet wel dat mijn ouders me slaan, maar ik heb hem maar gezegd dat het meevalt om hem niet ongerust te maken. Ik hoop dat ik daar een nachtje of twee mag slapen.
Sorry dat ik weer lekker kom zeuren, maar ik ben nu echt even op van verdriet.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.