Vraag

Mishandeld door moeder, en nu?

  • 8 January 2023
  • 37 reacties
  • 408 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 7
Badge +15

En je moet wel tereig naar huis!? 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +5

Nee , hoef niet terug naar huis . Wil ik ook niet .

Reputatie 7
Badge +15

Weet je waar je wel naartoe gaat? 
Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +5

Ja heb inmiddels onderdak gevonden . In andere gemeente .  Heb zelfs mijn eigen moeder niet meer gesproken of gezien . 

Reputatie 5
Badge +5

Ja blijf voorlopig wel op zelfde school en nee niet bij pleeggezin of inrichting . 

Reputatie 7
Badge +15

En je vadet als ik vragen mag ? * vader

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +5

Daar heb ik geen contact meer mee . 

 

Reputatie 7
Badge +15

Bij kennis? Fammillie vrienden? En hoe gaat het nu met je gezondheid? Hoe gebeurde het? Een gescheurde milt? Heftig hoor , heel vee suc6! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

-onnodige quote verwijderd-

 

Sorry, ik bedoelde waar je gaat wonen

Reputatie 5
Badge +5

Heb iets tegen tegen mijn moeder gezegd wat er tussen mij en mijn vader heb plaats gevonden en dat wil ze maar niet geloven . Op een gegeven moment begon ze mij te slaan en te schoppen . Waardoor ik om viel en op de grond terecht kwam. Toen kreeg ik nog een paar trappen in mijn buik .  Kon bijna niet meer op staan van de pijn. En moest overgeven.  Ben toen zelf naar ziekenhuis gegaan en op de eerste hulp terecht gekomen . Ben onderzocht en toen zeiden ze dat ik met spoed geopereerd moest worden omdat ik een gescheurde milt had . 

Heb aangegeven dat ze niet naar mijn moeder moesten bellen .  Maar goede vriendin van mij .

Reputatie 5
Badge +5

Maar vriendin van mij konden ze niet bereiken zat in Anderlecht ( België) . Toen hebben ze haar zus gebeld en die is gelijk gekomen . Toen savonds kwam vriendin .  Heb aan infuus gelegen en ze hebben tijdelijk een catheter gegeven omdat ik heel veel pijn had en niet uit bed kon komen . 

Maar alles is inmiddels verwijderd en mag weer een beetje lopen . 

Reputatie 5
Badge +5

Ja dat is idd wel beter . 

Reageer