Mishandeld

  • 25 November 2018
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Laatst was ik in de stad en toen kwam opeens een groepje marrokanen naar mij toe lopen en ze hebben mij allemaal geslagen en op de grond getrapt. Toen ik op de grond lag bleven ze door gaan met trappen totdat er mensen kwamen helpen. Ik ben heel erg geschrokken hierdoor en ik weet niet of ik er nu nog durf te komen (het was in Amsterdam btw). Heeft iemand tips voor mij? Ik hoor het graag.

1 reactie

Hoi

Wat heftig dat je bent aangevallen. Ik kan me voorstellen dat dit een heel heftige en nare ervaring was.

Weet je omgeving van dit incident? Het voelt vaak goed om over nare gebeurtenissen te praten. Als je omgeving weet wat er gebeurd is, kunnen ze je steunen.

Je gaat niet vergeten dat je aangevallen bent, maar je kan er wel mee om leren gaan. Professionele hulp kan je daarmee helpen. Je kan bijvoorbeeld terecht bij de huisarts of een leerlingenbegeleider op school. Je mentor is er ook voor jou.

De KinderTelefoon is steeds bereid om naar jou te luisteren. Je kan anoniem je verhaal doen, en krijgt vast nuttig advies mee.

Misschien is het fijn om de volgende keer dat je naar de stad gaat, iemand mee te nemen. Maak er een gezellige dag van, zodat je positieve ervaringen opdoet in de stad.

Groetjes
Kenshin

Reageer