Misbruikt?

  • 22 May 2018
  • 3 reacties
  • 1200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 15/16 jaar oud en myn jongere broertje* heeft my aangerand denk ik?

hy greep my kont gwn vast toen we zamen een film zaten te kijken ben ik nu verkeerd of is hij verkeerd
hy is troewens jonger dan mij 9 jaar oud ofzo

3 reacties

Hoi!

Het is niet ok dat hij jou aangeraakt heeft als jij dat niet fijn vindt. Ik vind je broertje redelijk jong, en ik vermoed dat hij het eerder als een spelletje ziet dan als aanranding of iets seksueels.

Je kan hem hierop aanspreken, en zeggen dat je het niet fijn vond dat hij je daar aanraakte tijdens die film.
Misschien is hij het al vergeten. In dat geval kan je afwachten of het nog eens gebeurt, en hem er dan meteen op aanspreken. Als hij ongewenste dingen bij je blijft doen, kan je dit met je ouders bespreken.

Groetjes
x
Ik heb ook een zusje en die zit ook de hele tijd dat soort dingen te doen, ik ben toen naar mijn ouders gegaan en toen stopte ze wel.
Ik heb dat ook wel is meegemaakt alleen dan bij mn neefje (5 jaar) Hij ging opeens op mn kont zitten en zei dat ik zn vrouw was (Wtf😂) hij sloeg op mn kont en drukte ook een keer zn hoofd tussen mn borsten dat voelt heel ongemakkelijk en ik heb hem toen ook meteen straf gegeven omdat hij dat gewoon niet mag doen ga maar ff 10 minuten in de hoek zonder speelgoed! Dan gaat t wel voorbij

Reageer