Vraag

Huiselijk geweld

  • 1 March 2019
  • 4 reacties
  • 446 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben love doggie en ik heb een heel groot probleem met mijn ouders ik was vanochtend wakker gemaakt foor mijn moeder en toen begon ze te dreigen en wou ze me overhalen om een dokter te zeggen wat er aan de hand is en als uitkomst wil mijn moeder me weg hebben en als ik niks zeg of een ander niks doet dan word ik op straat gezet maar mijn moeder wou me bijna slaan en toen ze begon te schelden toen sloeg ze me echt en ook een keer op mijn hoofd en toen ze weg wou gaan sloeg ze een paar keer de deur open dicht kei hard en toen ging ze weg
En ze is zo al de hele dag en ik moest ook de hele dag op mijn kamer blijven en toen ik een opname Steurde naar mijn vader via de app over hoe mijn moeder reageerde toen zei hij dat ik beter weg moet en mijn moeder ook maar ik wil niet weg omdat ik 3 jaar geleden al 2 jaar in een woongroep zat en daar dachten ze dat ik te dun was omdat ik niks at en nu nog heel weinig maar nu ben ik ziek een verkouheid en nu dreigen ze me eruit tw sturen (vooral mijn moeder ) als ik niks zeg wat er dwars zit maar als ik dat zeg ( en dat heb ik ze ook al uitgelegd) dat ik weet wat andere kunnen zeggen en dat is dat het meschien niet beter is om naar een kliniek te gaan maar ik ben al een keer voor een week naar een kliniek geweest en dat was al heel erg voor mij. Altijd als ik ergens naartoe moet en daar moet blijven dan vind ik het niet leuk omdat ik bij mijn ouders wil blijven en ook bij mijn huisdieren. Ik voel me gewoon heel erg verdrietig. Maar als ik zeg dat ik nooit ben gestopt met weinig tot niets eten en veel sporten dan worden mijn ouders ook boos en alles wat ik doe is nooit goed mijn moeder schold me zelfs uit voor nietsnut en dat ik niks kan en niks weet en als mijn moeder komt ben ik soms bang dat dat ze me weer wilt slaan 😞 en zo was het gisteren zo n beetje ook maar toen was papa nog normaal en wou hij ook niet dat er iets tussen mij en mama is en ik wil dat ook niet maar ik zeg ook wel soms waar het op staat maar mijn moeder die zegt ook alles en dan is het weer stil en dan begint ze weer 😢 en ik denk steeds aan die goede tijde van papa en mij en ook mama maar dan moet ik steeds huilen omdat het zo slecht gaat nu 😭😭😭😭
Kan iemand mij helpen 🆘please 😭

4 reacties

Hi

Het gaat er thuis niet zo fijn aan toe. Wat naar dat je ouders je kwetsen.

Je lijkt met een hoop te zitten. Heb je iemand in gedachten die je vertrouwt? Een familielid bijvoorbeeld, een vriend(in), een leraar of je mentor? Het lijkt me goed om je situatie met niemand te bespreken.

Bij de KinderTelefoon en Veilig Thuis kan je terecht voor een anoniem gesprek. Zou je dat eens willen proberen? Je kan vertellen waar je mee zit, er wordt naar je geluisterd, en je krijgt vast een hoop nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin
Badge
Hey,
wat erg! Heb je al eens de kindertelefoon geappt/gebeld?
heb ik ook gedaan werkt echt goed!
daarnaast is het niet ok dat je moeder zo doet.
https://www.vertrouwenscentrum-kindermishandeling.be/
Badge
Verder kan je 1712 bellen voor informatie over geweld
Badge

Je ouder zijn verplicht om financieel support te geven tot je 21ste dus he jan nooit op straat belanden. Ik zou aanraden om gewoon tegen de dokter te zeggen wat er aan de hand is en daar naar de politie te gaan 

Reageer