Skip to main content

Groep waar ik woon

Forum|alt.badge.img

Ik zit op een woongroep en daar wonen kinderen die veel te jong voor mijn zijn tussen de 7 en 13 in ik ben zelf 16 maar niemand kan echt parten ik voel mij hier niet fijn en ik vind het niet oke hoe de groepsleiding omgaat met de kinderen bijvoorbeeld als iemand boos is pakken ze hem vast en dan draai hun zijn arm om net niet zo ver dat het Breekt ze schreeuwen tegen iedereen noemen dingen op als bijvoorbeeld als iemand van de andere kinderen een van de kinderen slaat en hij is geeft aan dat het niet leuk is op hun manier zeggen ze maar jij doet het wel eens dus doe even normaal en dan krijgen hun straf ik heb zelf dit ook mee gemaakt ik ben op de grond vast gehouden toen ik 14 ik ben hier niet blij mee en ik voel mij niet veilig wat moet ik nu doen

*Tekst aangepast door de Kindertelefoon door forumregel 6*

2 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 533 reacties
  • 29 maart 2025

13 en 16 is idd wel een groot leeftijdsverschil. Mag ik vragen waarom je op die groep zit en of het mogelijk/veilig is om naar huis te gaan? 

Klinkt best heftig allemaal, misschien kun je een klacht indienen? Of is er een begeleiding van de groep waar je wel een klik mee hebt? Dat je daar eens mee kan praten. 

Veel sterkte! 

Liefs Silence 

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 100 reacties
  • 30 maart 2025

Hi ​@Lieke364 ,

Wat super naar om te horen dat het zo er aan toe gaat bij jou op de groep! 

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen! 

Veel sterkte!

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen