Vraag
Agressiefe moeder
Hoi, ik ben een meisje van 13 en ik heb dus een vraag. Ik word regelmatig geslagen door mijn moeder. Vandaag was ik boven op mijn kamer en mijn moeder riep me vanaf beneden om haar even te komen helpen met de hond (mijn hond is net geopereerd dus ze moet daar speciale oogdruppels en zalfjes enz voor hebben) Ik kwam beneden en mijn moeder begon opeens tegen me te schreeuwen omdat ik mijn hockeytas nog niet had opgeruimd. Ik zat daar op de grond bij mijn hond en ik zei:”Oh sorry, vergeten ik neem hem zo wel mee.” En mijn moeder werd agressief en begon te schreeuwen: “JE DOET HET TOCH NOOIT JEZUS!” En ze pakte een pollepel en sloeg me op mijn hoofd. Ik bleef rustig want mijn hond lag naast me te trillen, omdat ze bang wordt van geschreeuw enz. Ik zei rustig tegen mijn moeder:”Doe nou niet je maakt de hond bang en ik zoek geen ruzie, je hoeft me niet te slaan.” En toen kwam mijn vader erbij, hij verdedigd mijn moeder alleen maar en hij begon ook tegen mij te schreeuwen. Ik was er een beetje klaar mee dus ik zei:”Ik ben naar beneden gekomen voor de hond en niet voor jullie geschreeuw, dus laat mij even helpen met die hond dan ben ik weg.” Mijn moeder werd nog bozer en ze gaf me een klap op mijn hoofd met haar hand, ik heb nu nog steeds last ervan. Ik ben weggelopen naar boven en moest huilen. Dit gebeurd vaker en ik weet echt niet meer wat ik moet doen en of dit wel of niet mishandeling is? Ik heb mijn oma al 2 keer verteld over wat er precies gaande was en zei hielp mij ook, maar meer kon zij niet doen. Mijn opa snapt niet hoe erg het is, hij denkt dat het gewoon een klein meningsverschil is. Maar dat is het niet! Help mij alstublieft ik ben echt radeloos...
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.