Vraag

zeilkamp

  • 17 August 2022
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hé dit is een gekke vraag maar gaat er hier iemand op zeilkamp in Friesland want ik ga daar naar toe en ik ken daar niemand en ik ben bang om dan geen vrienden te maken 

( en als iemand er al ooit is geweest hoor ik graag hoe je het vond ) 

men zou ik hier moeten vertellen dat ik gay ben want ik ben bang dat dan de jongens in de slaap ruimte vervelend gaan doen 

 

--tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 6--


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik niet maar je maakt vast wel 1 vriend. Wees gewoon ze zelf 

Reputatie 1
Badge +1

Dankjewel ik hoop het ook 

Ik ken best wel wat leeftijdsgenoten die naar zeilkamp gaan en die zeggen dat het altijd wel leuk is. Dus ik zou me er niet zoveel zorgen over maken.

Succes

Reputatie 7
Badge +4

hoi @Kit 1234 ,

 

oh lijkt me leuk, ik ben wel eens op de Friese Meren geweest, weet niet of dat hetzelfde is, het is daar best mooi en iedereen komt om te zeilen in zo'n week en ook om het verder gezellig te maken, dus ik denk dat het, ook al kan het in het begin een beetje spannend zijn, vast heel leuk wordt.

Jij bent ook vast niet de enige die alleen komt. Gewoon hoi zeggen tegen iedereen en beetje over zeilen praten en over welke boot je al hebt gezeild en het ijs is gebroken…. Om te zeilen heb je ook geen ijs nodig, dus komt vast goed.

Je vroeg ook nog of je moest vertellen dat je gay bent…. nou dat moet je lekker zelf weten, je moet niks.

Kijk gewoon hoe het loopt en als jij je er goed bij voelt kun je alles vertellen wat je wilt.

Ik vertel ook niet overal en iedereen dat ik op jongens val. Als ze er naar vragen of als het ter sprake komt zeg ik het gewoon. Als kinderen er vervelende dingen over gaan zeggen zou dat natuurlijk niet leuk zijn, maar meestal komen er ook wel anderen voor je op die pesten stom vinden.

Als ze bij het omkleden/douchen of slapen slechte grappen maken, over dat ze bang zijn dat je aan ze wilt gaan zitten, kun je gewoon zeggen dat je alleen op leuke jongens valt en dat ze daar dus niet bang voor hoeven  te zijn.

ik wens je alvast een hele leuk zeilvakantie 😃

 

@It's me again ,

ik ben hier nog maar pas en ken nog niet echt mensen hier, maar het valt me op dat jij zulke aardige reacties post. Ik wilde het gwn even zeggen, zonder bijbedoelingen ofc. Iedereen verdient af en toe gwn een schouderklopje en vandaag ben jij dat wat mij betreft 👍

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Dankjewel voor je lieve bericht 😊

 

@It's me again ,

ik ben hier nog maar pas en ken nog niet echt mensen hier, maar het valt me op dat jij zulke aardige reacties post. Ik wilde het gwn even zeggen, zonder bijbedoelingen ofc. Iedereen verdient af en toe gwn een schouderklopje en vandaag ben jij dat wat mij betreft 👍

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Dit maakt echt mijn dag!

Bedankt!!!

Reageer