Vraag

wie weer waar ik meer gay romances kan vinden

  • 18 August 2022
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo mensen

 ik ben hopeloos verliefd op gay romances ( liefdes verhalen van gay mensen ) ik heb heartstopper al gekeken en Nick en Charlie al gelezen en ben nu bezig met Rood, Wit en Konings Blauw weten jullie nog andere leuke verhalen zet het hier onder 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Kit 1234 

Als je Heartstopper hebt gekeken, zal ik aanraden om Heartstopper te lezen! 

Er zijn namelijk 4 boeken van Heartstopper, en alleen deel 1 en 2 staan op netflix! Als je die 4 delen allemaal hebt gelezen, kan je nog: 'This winter' lezen dat is het boek dat Na deel 4 komt! En het gaat over Nick en Charlie met Kerst volgens mij.

Dan kan je ook nog 'Solitaire' lezen, dat boek gaat over de zus van Charlie, Tori, En daar komen Nick en Charlie ook soms in voor! Solitaire heeft wel veel trigger warnings dus je moet even kijken of dat boek dan triggerend is voor jouw.

En dan heb je ook natuurlijk nog 'Nick and Charlie' maar die heb je al gelezen!

Hopelijk heb ik je kunnen helpen! <3

Liefs Mijnproblemen

 

Reputatie 1
Badge +1

Dankjewel voor je goede tips 

Badge

ik weet niet of je van anime houdt maar Yuri!!! on ice is een goeie (is net perse gericht op lgbt maar zit er zeker wel in en is hartstikke leuk) of given serie+film (deze is wel gericht op lgbt +muziek, maar miss wel een trigger waring voor zelfmoord, het wordt niet gedetailleerd besproken maar komt wel voor) 

( deel van de tekst verwijderd vanwege forumregel 10 )

De legend of Kora comics zou je kunnen lezen

Badge

Er zijn namelijk 4 boeken van Heartstopper, en alleen deel 1 en 2 staan op netflix! Als je die 4 delen allemaal hebt gelezen, kan je nog: 'This winter' lezen dat is het boek dat Na deel 4 komt! En het gaat over Nick en Charlie met Kerst volgens mij.

 

5 boeken

 

Reputatie 5
Badge +1

Young royals is ook een goede serie je kan het zien op netflix het is een zweedse serie over een prins die veel problemen heeft en verliefd word op simon een arme jongen de serie is wel wat serieuser het get ook over anxiety rouwen en het lekken van persoonlijke beelden er komt wel seks etc in voor het is af en s1 tot en met 3 staat erop

Groetjes @Kath 

Reageer