Skip to main content
Vraag

wie van de jongens draagt een bh?

• April 15, 2025
  • 8 reacties
  • 219 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik vroeg me dit vandaag af en ik ken niemand die een  jongen is en  een bh  draagt.  Daarom vraag ik dit op het platform.

Dus Wie van de jongens draagt een bh dagelijks? Hoe oud ben je? Waarom draag je een bh? Hoe heb je eerste bh gekocht? Heb je er geen last van? Hoe heb je het aan vrienden en familie vertelt?  Hoe reageren mensen bij de gym? Hoe lang draag je al bh's?  Kun je ook gewoon je verhaal vertellen. Als je  reageert zou je me helpen.

8 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 16, 2025

Waarom zouden jongens een bh dragen?  

Forum|alt.badge.img

@Diana stel jongens voelen zich als het andere geslacht dan zouden ze kunnen experimenteren ofz en gaan ze miss dingen uitproberen van meiden

Liefs, ​@Anoniem_meisje2012 💕💕

Forum|alt.badge.img+1

Ik niet 

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1

@Diana 

femboys

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 16, 2025

@Diana  daarom vraag ik het waarom jongens bh zouden dragen en hoe daar mens op reageren. Dank aan ​@Anoniem_meisje2012  voor de reactie!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 17, 2025

Ik doe ze soms aan

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 17, 2025

@JeFinn  zou je de rest vragen kunnen beantwoorden dat zou fijn zijn

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 18, 2025

Dus Wie van de jongens draagt een bh dagelijks? Ik  Hoe oud ben je?  15 jaar   Waarom draag je een bh? Vind ik lekker zitten    Hoe heb je eerste bh gekocht? Online gekocht    Heb je er geen last van?  Nee alleen de schouder bandjes Hoe heb je het aan vrienden en familie vertelt?  Nog niet verteld  Hoe reageren mensen bij de gyäm? Ik ga niet naar de gym Hoe lang draag je al bh's? 1,5 jaar  Kun je ook gewoon je verhaal vertellen.  Ik heb niet echt een verhaal.